رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462264

بادامچیان: باید سر دشمن را در مبدا به سنگ کوبید/ دانشگاه و مدرسه از رسوبات استعمار غرب خالی شود

ساعت24-دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهور و وزیر خارجه به سازمان ملل گفت: انتظار این است که آنان مواضع منطقی و صحیح جمهوری اسلامی ایران را با اقتدار و قاطعیت برای دولت ها و ملت‌ها از جمله ملت آمریکا که اسیر حاکمانی چون ترامپ هستند، بیان کنند.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب با گرامیداشت ۸ سال دفاع مقدس و تکریم و تعظیم امام و شهدای جنگ تحمیلی گفت: تجربه دفاع مقدس نشان داد دشمن را باید در مبداء شکست داد.

وی تأکید کرد: مقوله امنیت ملی و دفاع از سرزمین اسلامی و حفظ نوامیس مردم مقوله مهم و راهبردی است. اوایل انقلاب دشمنان انقلاب با سوء استفاده از ضعف بنیه دفاعی کشور در حالی که هیچ علامتی وجود نداشت که ایران سر جنگ با دولتی داشته باشد، به ایران حمله کردند و بخش های مهمی از کشورمان را اشغال نمودند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دفاع جوانان سلحشور اسلام به رهبری امام خمینی(ره) میهن اسلامی ما را از لوث وجود اشغالگران پاک کرد و همین جوانان پایه های یک نظم دفاعی و صیانتی از کشور را ریختند تا هیچ قدرت مرزی و فرامرزی و هیچ نبرد منطقه ای و فرامنطقه ای امروز جرأت تجاوز به ایران عزیز را نداشته باشند. به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ولایی و در اثر بیداری اسلامی دشمنان اسلام و سلطه گران جهانی در برابر ملت های برپاخاسته دچار ذلت و عجز شده اند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور و وزیر خارجه به سازمان ملل گفت: انتظار این است که آنان مواضع منطقی و صحیح جمهوری اسلامی ایران را با اقتدار و قاطعیت برای دولت ها و ملت ها از جمله ملت آمریکا که اسیر حاکمانی چون ترامپ هستند، بیان کنند.

بادامچیان با اشاره به شکل گیری قدرت مقاومت در منطقه گفت: امروز همفکران ملت ایران در یمن، لبنان، فلسطین اشغالی سوریه و عراق، افغانستان و ده‌ها کشور مسلمان در برابر سیاست های استکباری دشمنان بشریت و اسلام و غارتگران ثروت های ملی کشورهای اسلامی، یک جبهه متحد هستند و این جبهه مقاومت است که یمن را توانمند ساخته و افسانه ابرقدرتی آمریکا و همدستان را باطل کند و گاو شیرده آمریکا را فلج سازد.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی به مرحله‌ای از قدرت بازدارندگی رسیده است که تصورش برای دشمن بعید است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه و جهان گفت: به زودی بزرگ ترین راهپیمایی قرن در عراق از نجف تا کربلا شروع می شود. اربعین یک پدیده عظیم معنوی و انسانی است که در حال جهانی شدن است. اربعین زمینه ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی است و انسان ها را از ۵ قاره به سمت و سوی کربلا می خواند. اراده الهی به این تعلق گرفته است. اربعین به شکل قدرت نرم علیه کفر، الحاد و شرک جهانی به کار گرفته شود و نمونه ای از جامعه نمونه اسلامی را به جهانیان نشان دهد و در صفا، صمیمیت، حرکت و برکت را به همه بیاموزد.

بادامچیان با اشاره به هدف گیری تأسیسات آرامکو از سوی ارتش یمن گفت: بیش از ۵ سال است امارات و عربستان، زنان و کودکان و پیران و مردم بی‌دفاع یمن که فقیرترین کشور عربی است قتل عام می‌کنند. امارات و عربستان به بیمارستان‌ها، مدارس و بازارها حمله می کنند. و غیرنظامیان را با بمب و موشک می‌کشند و حتی به مجالس عروسی حمله می کنند و عروسی را به عزا تبدیل می‌کنند. آمریکا، اروپا و سازمان ملل در برابر این تهاجم وحشیانه نه تنها سکوت کردند بلکه از رژیم متجاوز و کودک کش سعودی دفاع می کنند و اکنون که ارتش یمن در دفاع از خود به مراکز نظامی و پالایشگاه هایی که منبع غارت ثروت ملی مسلمانان عربستان توسط آمریکاست حمله می کنند، هیاهو راه می اندازند.

بادامچیان افزود: سران سعودی و امارات و اربابان آنها باید بدانند آدمکشی و بمباران های آنها بی پاسخ نخواهد ماند. عاقلانه ترین راه برای آنها توقف تجاوز و جنگ در یمن است. آمریکا نیز اگر بیش از این از جنایات در یمن حمایت کند، بعید نیست مورد تهاجم دفاعی یمنی ها قرار گیرد.

وی گفت: ملت یمن امروز با دفاع مشروع از خود، تحسین جهانیان را برانگیخته است و در مسیر این دفاع، بانیان اصلی جنایات در یمن را فراموش نخواهد کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه اظهار داشت: سازمان های بین المللی نیز باید عاملان جنایات در یمن از سران سعودی و امارات تا سران آمریکا و همدستان آنها را به عنوان جنایتکاران جنگی در محاکم بین المللی محاکمه نمایند و گرنه برای آنها آبرویی باقی نخواهد ماند و کشورهای جهان به فکر ایجاد سازمان بین‌المللی مؤثری خواهند افتاد که تابع سیاست های سلطه گران نباشد.

بادامچیان درباره انتخابات اخیر در رژیم اشغالگر قدس گفت: از آنجایی که رژیم صهیونیستی مشروعیت حقوقی و بین المللی ندارد و رژیمی غاصب و اشغالگر است، انتخابات در چنین رژیمی مفهومی نداشته و نخواهد داشت.

وی گفت: این انتخابات نمایشی، شدت بحران را درهیأت حاکمه رژیم غاصب و نشانه های فروپاشی آن رژیم را آشکارتر کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: تعرض دولت نیجریه به طرفداران روحانی شجاع و آزادیخواه شیخ زکزاکی و کشتار عزاداران حسینی در نیجریه کاملاً محکوم است و جز نفرت عمومی برای دولت نیجریه پیامدی ندارد.

بادامچیان: گفت: دولت نیجریه باید احترام این روحانی محترم در صحنه بین الملل را رعایت کند و هرچه زودتر وی را آزاد کند.

وی افزود: هفته اول مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را به همه فرهنگیان و دانشگاهیان و دانش آموزان و خانواده های آنان تبریک گفت و از وزیر جدید آموزش و پرورش خواست برای رفع مشکلات آموزش و پرورش کشور و معلمان و دبیران و اساتید و مدرسین و کارکنان دستگاه های فرهنگی، اقدامات جدی و مؤثری را طراحی کند.

وی افزود: جلال آل احمد غربزدگی را مانند سن‌زدگی برای گندم می دانست. مسئولان دانشگاهی و آموزش و پرورش لازم است در جهت استقلال کامل فرهنگی و زدودن رسوبات استعمار غربی و چپ زدگی و حاکمیت ارزش های تمدن بزرگ ایران و اسلام، گام های استواری بردارند تا گام دوم انقلاب اسلامی با نسل جوان و فرهیخته ایران اسلامی جامعه را به تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه و جامعه نمونه برساند.

بادامچیان در پایان با اشاره به اقدام شهرداری در حذف عنوان شهید از تابلوهای معابر تأکید کرد: شهرداری این موضوع را پیگیری کرده و این اقدام زشت را که موجب رنجش خانواده های شهدا و ملت غیور گردیده، جبران و علاملان اصلی را به ملت معرفی کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها