رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465151

آتش سوزی هولناک تریلر حامل گازوییل در کاشان

ساعت24 -یک دستگاه تریلر حامل گازوییل عصر شنبه در آزادراه نطنز به کاشان دچار آتش‌سوزی شد که نیروهای امدادی با حضوری به‌هنگام حادثه را مهار کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تشریح کرد: ۲ تیم عملیاتی از کاشان به دنبال دریافت گزارش مبنی بر آتش گرفتن این تریلر به کمک ۲ تیم آتش‌نشانی شهرهای نطنز و بادرود شتافتند که با حضور به هنگام نیروهای امدادی عملیات مهار آغاز شد.

روح‌الله فدائی محل بروز حادثه را محدوده عوارضی آزادراه نطنز به کاشان عنوان کرد و افزود: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و ابتدا نسبت به ایمن‌سازی محل و رفع موارد ناایمن اقدام کردند و سپس عملیات فرونشاندن شعله‌های آتش و سرد کردن مخزن تریلر آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه حادثه تلفات جانی دربر نداشت، بیان کرد: چنان که افراد حاضر در محل اظهار داشتند، راننده این تریلر حامل گازوییل در همان لحظه‌های نخستین آتش‌سوزی که از قسمت لاستیک‌های آن آغاز شده بود، برای جلوگیری از سرایت شعله‌ها به کابین خودرو، آن را از بخش مخزن جدا کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اضافه کرد: مخزن تریلر آتش گسترده‌ای را شامل شده بود اما در نهایت پس از چهار ساعت عملیات، آتش‌نشانان با وجود تمهیدهای صورت گرفته، مانع از انفجار آن شدند.

نطنز در فاصله نزدیک به ۸۶ کیلومتری کاشان واقع است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها