رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465309

عاملان نزاع طایفه‌ای منجر به قتل در هیرمند دستگیر شدند

ساعت 24-جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به قتل ۲ نفر در شهرستان هیرمند خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته یک فقره نزاع طایفه‌ای در روستای «میلک» از توابع شهرستان هیرمند به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های از پلیس آگاهی، امنیت عمومی و پاسگاه انتظامی میلک این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد ۲ طایفه ساکن این روستا به علت اختلافات طایفه‌ای دیرینه، نزاع دسته جمعی به راه انداخته و با اسلحه کلاش و کمرشکن اقدام به تیراندازی کرده اند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این درگیری ۲ مرد ۴۰ و ۵۰ ساله در پی اصابت گلوله سلاح گرم به قتل رسید که با سرعت عمل پلیس ۴ نفر از عاملان این نزاع دسته جمعی قبل از فرار از محل دستگیر شدند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان نزاع دسته جمعی و شناسایی ضاربان اصلی منجر به قتل گفت: ایجاد امنیت فردی، اجتماعی و روانی در جامعه از مسئولیت‌های مهم و خطیر نیروی انتظامی است و پلیس با اشرافیت کامل و با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد است.

سردار طاهری تصریح کرد: متخلفان و مجرمان بدانند هیچگونه فعالیتی از چشمان تیزبین نیروهای انتظامی و امنیتی پوشانده نیست و پلیس با تمام توان و با استفاده از حداکثر ابزار قانونی با افرادی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند برخورد قاطع خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها