رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465512

واکنش محمد بنا به شایعه استعفایش از تیم ملی کشتی فرنگی

ساعت24-سایت فدراسیون کشتی نوشت: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: کناره‌گیری من فقط گمانه‌زنی رسانه‌ها بود و با عشق و قدرت تمام به کارم ادامه می‌دهم.

محمد بنا سرمربی تیم کشتی فرنگی اظهار داشت: شایعاتی در مورد کناره‌گیری یا استعفای من مطرح شد که این موضوع فقط گمانه زنی رسانه ها بود و من هیچگونه استعفایی نداده ام.

وی ادامه داد: با عشق و قدرت تمام در کشتی فرنگی به کار خود ادامه می دهم و نهایت سعی خود را می کنیم که با ماهیت موجود، بهترین نتیجه را در المپیک 2020 کسب کنیم.

بنا تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که به امید خدا در اولین رقابت کسب سهمیه المپیک که فروردین ماه سال آینده در کشور چین برگزار می شود، سه سهمیه باقی مانده را کسب کنیم و خیال خود را تا المپیک 2020 راحت و بتوانیم اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد دلایل برگزار نشدن اردوی این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور هفته گذشته در استان خوزستان برگزار شد و رقابت های لیگ برتر نیز از امروز شروع می شود، ما تا پایان لیگ هیچ اردویی برگزار نمی کنیم تا کشتی گیرانمان به راحتی بتوانند در این مسابقات کشتی های خود را بگیرند. بعد از رقابت های لیگ نیز با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی و جام باشگاه های جهان برنامه ریزی می کنیم و اردوهای خود را برگزار خواهیم کرد.

بنا در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان کمی تا مسابقات جام جهانی که میزبان آن ایران است داریم و قصد داریم با قدرت در این رقابت ها حضور یابیم، باید بلافاصله پس از رقابت های لیگ اردوهای خود را برگزار کنیم تا بتوانیم بچه ها را به مرز آمادگی برسانیم و به دنبال آن هستیم بهترین نتیجه را در جام جهانی کسب کنیم. به همین منظور اولین اردوی آماده سازی ما طی روزهای 10 تا 21 آبان ماه و دومین اردو نیز 25 آبان تا 4 آذرماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از جام جهانی مسابقات جام باشگاه های جهان را نیز در آذرماه پیش رو داریم و امیدواریم که کشتی گیران ما از این مسابقات بتوانند به خوبی استفاده کنند. حضور در جام تختی در دی ماه نیز برنامه بعدی فرنگی کاران خواهد بود که با توجه به اینکه می خواهیم تمامی ظرفیت کشتی فرنگی ایران و نفرات مطرح در این مسابقات شرکت کنند اردویی را برگزار نمی کنیم چراکه اگر تعدادی را به اردو دعوت کنیم به حق نفراتی که بیرون از اردو مانده اند اجحاف کردیم و برای اینکه همه نفرات در شرایط یکسانی در جام تختی حضور داشته باشند این تصمیم را گرفتیم.

بنا گفت: اعزام کشتی گیران به مسابقات قهرمانی قاره آسیا در بهمن ماه سال جاری در دستور کار قرار دارد و دو مرحله اردو طی روزهای 30 دی تا 11 بهمن و 15 تا 26 بهمن ماه برای شرکت در این مسابقات برگزار خواهد شد، البته رقابت‌های کسب رنکینگ المپیک 2020 توکیو در ایتالیا نیز در آن موقع انجام می شود که قصد داریم 3 کشتی گیری که در قزاقستان برای ما سهمیه کسب کرده اند به این مسابقات اعزام کنیم تا با کسب رنکینگ بتوانند در جایگاه مناسب تری در المپیک به میدان بروند. کشتی‌گیرانی که مدنظر ما برای کسب سه سهمیه باقی مانده هستند نیز به این رقابت ها اعزام می شوند که در صورتی که در مسابقات گزینشی صاحب سهمیه شدند، شانس کسب رنکینگ در المپیک را از دست ندهند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد ادامه برنامه‌های این تیم تصریح کرد: پس از مسابقات قهرمانی آسیا و کسب رنکینگ در ایتالیا، اردوهای ما برای حضور در اولین مسابقات گزینشی المپیک که اوایل فروردین ماه سال آینده در کشور چین برگزار می شود، آغاز خواهد شد و امیدوارم که بتوانیم در این رقابت ها سه سهمیه باقی مانده را کسب کنیم تا نیازی به حضور در دومین رقابت گزینشی المپیک که اردیبهشت ماه در کشور بلغارستان برگزار می شود نداشته و بتوانیم برنامه ریزی بهتری برای برگزاری اردوهای مناسب تا المپیک 2020 توکیو که ماه مرداد سال آینده برگزار می شود داشته باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها