رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 46574

استیضاح وزیر نفت کلید خورد

ساعت 24- رئیس کمیته نفت ، گاز و پتروشیمی مجلس از آغاز فرآیند استیضاح وزیر نفت خبر داد.

استیضاح وزیر نفت کلید خورد
سید شکر خدا موسوی رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی، از جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر نفت خبر داد و گفت : برای طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه تاکنون حدود ۱۲ امضا جمع آوری شده است.

رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی تصریح کرد: استیضاح وزیر نفت ۱۵ محور دارد که مهمترین محور آن واگذاری دکل‌های حفاری دریایی به شرکت‌های خارجی چینی و هندی است.

وی افزود: هم چنین عدم مواضع اصولی در راستای کاهش قیمت، خام فروشی، عدم توسعه پالایشگاه‌ها و حضور تعدادی از مدیران مرتبط با جریان کرسنت در راس شرکت‌های مهم نفتی از دیگر محورهای استیضاح به شمار می‌رود.

موسوی تصریح کرد: بنا داریم فرآیند استیضاح وزیر نفت را تا پایان ادامه دهیم و حتی اگر در صحن علنی رای نیاورد آن را پیگیری خواهیم کرد تا مردم از وضعیت مطلع شوند.

البته جواد هروی دیگر نماینده مجلس در این رابطه گفت: در رابطه با وزارت نفت نمی‌توان به سادگی قضاوت کرد.وزارت نفت در حال حاضر در حکم منبع درآمدی کشور است و نابسامانی‌های سیاسی تاثیر مستقیمی برآن خواهد داشت.

نماینده قائنات تصریح کرد: ما باید به وضعیت فعلی خاورمیانه توجه کنیم و به سمت ثبات در منطقه حرکت کنیم تا ثبات قیمت نفت نیز حاصل شود.تصور نمی‌کنم در چنین وضعیت آشفته‌ای کسی یقه وزیر را بگیرد و این که صرفا از وزیر انتظار داشته باشیم غیرمنصفانه است.

وی در پایان گفت: وزیر نفت با قوت کار خود را انجام می‌دهد و اگر مشکلی وجود دارد می‌توان با یک نگاه مشورتی آن‌ها را مرتفع کرد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها