رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465855

ذوالفقارنسب: مقایسه ویلموتس با کیروش کار درستی نیست

ساعت24-یک کارشناس فوتبال نه بحرین را شایسته برد دانست و نه ایران را مستحق شکست.

بیژن ذوالفقارنسب بازی تیم ملی ایران مقابل بحرین را پراسترس و پرفشار خواند و گفت: در دیدار تیم ملی مقابل بحرین دو نکته مهم وجود داشت؛ اول این که داور بازی جسارت و توانمندی داورهای بین‌المللی را نداشت و با ایجاد وقفه در بازی باعث شد بازی جریان خود را از دست بدهد. و دوم این که کادر فنی تیم ملی ما از نوع بازی بحرین، شرایط آب‌ وهوایی آنجا و جو ورزشگاه آگاه نبود و این برای ایران مشکل ساز شد. علاوه بر این، بازیکنان ما به رفتارهای فیزیکی بازیکنان بحرین واکنش‌های احساسی نشان می‌دادند، درحالی که در فوتبال حرفه‌ای این برخوردها زیاد است. بازیکنان ما نباید در جنگ‌روانی تیم حریف قرار می‌گرفتند. پنالتی هم که بحرین از تیم ما گرفت به خاطر همین استرس و جو متشنج بود. به طور کل نه تیم بحرین شایستگی پیروزی را داشت و نه تیم ایران مستحق شکست بود.

این کارشناس فوتبال درباره دیدار برگشت این دو تیم در ایران گفت: قطعا بازی متفاوتی خواهد بود اما ایران گام ضعیفی در دیدار رفت برداشت.

ذوالفقارنسب با بیان این که تیم‌هایی چون بحرین، عمان و عراق همیشه مقابل ایران جنگ روانی راه انداخته‌اند، گفت: اگر با شناخت به این موضوع مقابل عراق ظاهر شویم و وارد بحث‌های روانی نشویم، امکان موفقیت زیاد است.

او در جواب به این سوال که مقایسه کردن عملکرد کی‌روش سرمربی پیشین ایران با ویلموتس کار مناسبی است یا نه؟ گفت: این نوع قضاوت‌ها هیچ موقع خوب نیست. هر سرمربی روش و دیدگاه خاص خودش را دارد. صحبت کردن پشت سرمربی پیشین کار درستی نیست و کی‌روش باید به تاریخ بپیوندد. اما نمی‌توان منکر این شد که تیم ملی در دو بازی اخیر نسبت به دوسال گذشته بهتر ظاهر شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها