رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465882

ترافیک نیمه‌سنگین در هراز و فیروزکوه

ساعت 24- جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم است.

style="text-align:justify"> علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و هموطنان به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم و تردد در این محور به سهولت در جریان است.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و هموطنان به سهولت و بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند. جانشینی فرمانده پلیس راه ناجا شرق استان تهران ادامه داد: هموطنان به هیچ عنوان بازگشت سفر خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند، زیرا در هنگام بازگشت با مشکل مواجه خواهند شد.

وی اضافه کرد: مسافران سفر خود را به پایان روز جمعه، صبح شنبه و یا به روز یکشنبه موکول کنند تا سفری بدون ترافیک را داشته باشند.

سلیمانی اذعان کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز ک، صبر و شکیبایی در محورها تردد کرده تا سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها