رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466046

مفتی سعودی: برنامه‌های بن‌سلمان شیطانی است

ساعت 24- یک عضو هیات علمای سعودی برنامه‌های «سرگرمی» که به دستور محمد بن سلمان مدتی است در عربستان به راه افتاده را شیطانی خواند.

style="text-align:justify">شیخ «عبدالله المطلق» عضو هیأت عالی علمای سعودی و مشاور دیوان پادشاهی این کشور برنامه‌های «هیأت سرگرمی» سعودی را مخالف فرهنگ و سنت جامعه عربستان دانست و گفت که این برنامه‌ها از جانب شیطان است.

صفحه تویئتری «التفریط» که در مخالفت با «هیأت سرگرمی سعودی» فعالیت می‌کند، در تماس تلفنی با این مفتی سعودی از او حکم رفتن به مراسماتی که به نام سرگرمی در عربستان برگزار می‌شود را پرسید و او نیز در پاسخ گفت که رفتن به این مکان‌ها حرام است.

این مفتی سعودی مدعی شد که عربستان جایگاه بالایی در جهان اسلام دارد و چنین برنامه‌هایی نباید در این کشور برگزار شود. او گفت که برای سرگرمی کشورهای بسیاری هستند اما عربستان به کشور حرمین معروف است.

«عبدالله المطلق» از مسئولان سعودی خواست تا کمیته‌ای از علمای این کشور تشکیل دهند تا به برنامه‌های «هیأت سرگرمی» نظارت کنند.

او گفت: مردم به سرگرمی نیاز دارند اما نه برنامه‌های که انسان را به شیطان نزدیک می‌کند.

این برنامه‌های که در استان‌های مکه و مدینه نیز برگزار می‌شود شامل دعوت از خوانندگان غربی، رقص، اختلاط زن و مرد و اقدامات خلاف قوانین اسلام است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها