رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466084

جهانگیری به زیارت حرم حضرت علی (ع) مشرف شد

ساعت 24-معاون اول رئیس جمهوری در سفری یک‌روزه به عراق بارگاه مقدس و حرم نورانی امیرالمومنین حضرت علی (ع) را زیارت کرد.

style="text-align:justify">اسحاق جهانگیری در جریان سفر یک روزه به نجف اشرف، مضجع شریف و بارگاه ملکوتی امام علی(ع) را زیارت کرد. معاون اول رییس جمهور همچنین پس از زیارت با تولیت حرم دیدار و گفتگو کرد و از روند اجرای طرح توسعه حرم مطهر و آخرین وضعیت اجرایی و برنامه زمانبندی تکمیل این طرح مطلع شد.

همچنین دکتر جهانگیری در ادامه سفر یکروزه خود به عراق از مرکز پزشکی مشترک جمعیت هلال احمر ایران و عراق بازدید کرد. معاون اول رئیس جمهور در جریان این بازدید از نحوه ارائه خدمات پزشکی و میزان خدمات ارائه شده به زائران عتبات عالیات آگاه شد و بر ادامه امدادرسانی به زائران در روزهای آینده تاکید کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز شنبه، ۲۷ مهر و مصادف با اربعین حسینی عازم نجف شد، استاندار نجف و رئیس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در عراق از دکتر اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه نجف استقبال کردند. معاون اول رئیس جمهوری بعد از حضور در مسیر نجف به کربلا در راهپیمایی بزرگ اربعین، به زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شد. وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش و معاون امور مجلس ریاست جمهوری در این سفر معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها