رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 469137

نگاهی به موتورسیکلت‌های چندصدمیلیونی در بازار تهران

ساعت 24-همزمانی که خودروهای لوکس و گران‌قیمت در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند، موتورسیکلت‌های چند صد میلیونی هم برای خودشان برو بیایی دارند.

div>

در میان وسایل نقلیه، موتور سیکلت‌های برند از نشانه‌های سبک خاصی است که در اصطلاح «عشق موتورها» و «موتور بازها» همواره در جستجوی آن هستند.

اگر در سال‌های نه چندان دور، تعداد معدودی از مارک‌ها و برندهای موتور سیکلت، سری در سرها داشتند، اما امروزه شاهد تنوع موتورهای آنچنانی در بازار موتور سیکلت فروش‌های تهران همچون گمرک، خیابان هلال احمر و... هستیم که مشاهده قیمت‌های آنها، قطعا شما را شوکه می‌کند.

موتورسیکلت‌های لوکس و گران‌قیمت برای مشتریانی که فروشنده‌ها آن‌ها را «بچه پولدار» خطاب می‌کنند، کارکردهای مختلفی دارند. بخش قابل‌توجهی از مشتریان، موتورهای گران‌قیمت زیر ۲۵۰ سی‌سی را برای تردد در خیابان‌ها می‌خرند و کارشان دوردور کردن در اتوبان‌هاست.

«یاماها R۱» که قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان دارد، یکی از همین موتورهاست و به‌دلیل ظاهر جذابی که دارد یکی از موتورسیکلت‌های مورد علاقه موتوربازها محسوب می‌شود.

قیمت این موتور تا قبل از گرانی دلار، بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان بود. «کاوازاکی ولکان ۱۷۰۰»، یکی دیگر از موتورهای گران‌قیمت در بازار به شمار می­‌رود که سال قبل به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شد. اما این موتور امسال با قیمتی حدود ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

موتور سیکلت سنگین RC۸ ۱۲۰۰ هم که روی آگهی‌های فضای مجازی خودنمایی می‌کند، با نرخی حدود ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. «V MAX» هم جزو موتورهای لوکس و لاکچری است که قیمتی حدود ۴۰۰ میلیون تومان دارد.

قیمت انواع موتور سیکلت در بازار تهران

مدل موتور سیکلت کارکرد قیمت (تومان) تصویر

وسپا، GTS ۲۵۰

صفر کیلومتر

۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۰۱۵، یاماها، VMAX

۸ هزار کیلومتر

۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۰۱۷، هوندا، CB ۱۳۰۰

صفر کیلومتر

۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۳۹۶، هوندا، CB ۱۱۰۰

صفر کیلومتر

۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۳۹۶، کی تی ام، EXC-F-۲۵۰

صفر کیلومتر

۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰

۲۰۱۶، کاوازاکی، ورسیس ۱۰۰۰

۶ هزار کیلومتر

۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۳۹۴، کاوازاکی، نینجا Z۱۰۰۰

-

۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها