رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472471

رئیس دفتر رهبری: در آمریکا فرقه داوودیه را زنده زنده آتش زدند/اگر عراق به دست فتنه‌گران بیفتد مرقد اهل‌بیت را با خاک یکسان می کنند

ساعت24-رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: «نقش مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه اخیر در کشور بی‌بدیل بود و اگر سخنان و راهنمایی‌های ایشان نبود کشور وضعیتی دیگر داشت.»

محمدی‌گلپایگانی
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه نماینده سابق و جدید ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: «از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور تشکر می کنم که اجازه نفس کشیدن به نیروهای وابسته به دشمنان را ندادند.»

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهارداشت: «هر روز در شهرها مردم به نفع نظام و در جهت اعتراض به اغتشاشات تظاهرات و جانفشانی کردند. سلام گرم حضرت آقا را به مردم لرستان ابلاغ می‌کنم و در مقابل اگر وکالت بدهید سلام شما را هم به مقام معظم رهبری می رسانم.»

او با بیان اینکه یکی از برنامه های ثابت روزانه رهبری توسل به امام زمان(عج) است افزود: «لرستان دارای شخصیت بالایی است که سال‌ها پرچمدار زمام آیت الله بروجردی بود که حرف اول را ایشان میزد و در رجال بی نظیر بود.»

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: «استان لرستان دارای جوانان شجاع است که در این چهل سال بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. لرستان چون ستاره‎ای درخشان بر تارک این نظام می‎درخشد و امیدواریم گرفتاری‎های معیشتی از این سرزمین برطرف شود.»

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی اضافه کرد: «نسل بشریت از دست جهانخواران در امان نیست به طوری که آنها به مرقد مطهر ائمه اطهار هم رحم نکردند. به اولین نماینده خاص حضرت مهدی(عج) در عراق جسارت کردند و درب ورودی بارگاه ایشان را آتش زده اند.»

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: «هرچه فتنه و توطئه در جهان رخ می دهد بدون اغراق می گوییم زیر سر آمریکا است و جرم مسلمانان این است که می‌گوئیم ما خداپرست هستیم. اگر کشور عراق به دست این فتنه گران بیفتد مرقد اهل بیت را با خاک یکسان می کنند.»

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی بیان کرد: «در فتنه اخیر اغلب جوانان خبر نداشتند اما خوشبختانه با رأفت اسلامی برخورد شد و اگر رهبر انقلاب لب تر کند مردم لرستان آماده‌اند. سرکار ما با سردمداران است آنهایی که اموال عمومی را آتش زدند و کدام حکومت می‌تواند تحمل کند. در فرانسه چقدر چشمان معترضان را کور کردند و در آمریکا نیز فرقه داوودیه را چندسال پیش در یک سالن زنده زنده آتش زدند.»

او با بیان اینکه برای انتخاب نماینده ولی فقیه در استان افراد مختلف انتخاب و بررسی و سزاوارترین انتخاب می شود یادآور شد: «از حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به خاطر زحماتشان تشکر میکنم و ایشان در جای دیگری خدمت خواهند کرد. به حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تبریک می‌گویم ایشان از سادات است و در خانواده مذهبی بوده و سوابق درخشانی در مسئوولیت‌های مختلف دارد.»

او تاکید کرد: «ایشان باید سنگ صبور باشد و حرف مردم را گوش و با عطوفت برخورد کند و انتظار دارم در آینده اظهار رضایت را از مردم لرستان بشنوم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها