رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473319

بارش پراکنده باران در تهران/بارش باران در ۱۲ استان کشور

ساعت24-کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی است و به تدریج افزایش ابر و وزش باد و گاهی هم بارش پراکنده را خواهیم داشت.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده گفت: امروز برای جنوب، جنوب شرق و شرق بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای را داریم و در کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، نیمه شرقی خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران و برف را داریم و سواحل نیز بارش باران را دارند.

گودرزی در ادامه بیان کرد: فردا پنج شنبه ۲۱ آذر برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات شرق مازندران، گلستان و سمنان بارش برف و باران را داریم.

وی در ادامه بیان کرد: اواخر وقت پنج شنبه و طی روز جمعه مجددا با ورود سامانه بارشی از سمت نوار غربی در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس بارش برف و باران را داریم. در غرب سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق جنوب غرب رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت و اواخر روز جمعه مناطقی از مرکز و شرق کشور بارش پارکنده باران را خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: روز شنبه شمال شرق، شرق و بخش‌های از غرب و شمال غرب بارش پراکنده باران را دارند.

گودرزی در ادامه بیان کرد: امروز و فردا آب‌های جنوب کشور مواج است. هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی است و به تدریج افزایش ابر و وزش باد و گاهی هم بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: سردترین شهر طی ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ با دمای ۱۰ درجه زیر صفر و چادگان با دمای ۹ درجه زیر صفر بوده است.

گودرزی در ادامه افزود: نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و دریای عمان امروز چهارشنبه بیشتر بارش‌ها را خواهند داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها