رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473379

گردش در محله های قدیمیِ الهام بخش راه های نو

رپورتاژ تبلیغی / گردشگری در محله های و شهرهای قدیمی هر کشور شگفتی و جذابیت منحصر به فرد خود را دارد.

گردشگری در محله های و شهرهای قدیمی هر کشور شگفتی و جذابیت منحصر به فرد خود را دارد. گشت و گذار در محله های قدیمی و شهرهای قدیمی شما را به سالیان گذشته و تاریخ های پرفراز و نشیب آن کشور خواهد برد. کشورهای چین و امارات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در محله های قدیمی دبی در امارات و لیجیانگ در چین قدم بزنید و خود را غرق در تاریخ این کشور زیبا و جذاب کنید. برای آشنایی با بهترین محله های قدیمی چین و دبی تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چین، جایگاه عجیب ترین های جهان

یشتر مردم وقتی با تور چین نوروز 99 به این کشور سفر می کنند، فقط می خواهند دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه در پکن را ببینند یا در شانگهای قدم بزنند. اما در چین جاذبه های توریستی شگفت انگیزی وجود دارد. از شهرهای باستانی گرفته تا جنگل ها و معابد یا مزارع برنج که به نظر می رسد توسط هنرمندان نقاشی شده اند. برای آشنایی با جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده چین و گردش در اعماق تاریخ چین با ما همراه باشید.

بازدید از شهر قدیمی لیجیانگ

شهر قدیمی لیجیانگ یکی از برترین مغناطیس های گردشگری چین است و بازدید کننده هایی را که می خواهند از زندگی در یک منطقه اقلیتی استفاده کنند، به خود جلب کرده است. کوبلای خان اولین امپراتوری بود که در این شهر 800 ساله زندگی می کرده و وابسته به فرهنگ اقلیت نکسی بوده است. تقریباً 350 پل از کانال های متقاطع که از داخل شهر می گذرند عبور می کنند و مکان مناسبی برای دیدن معماری رنگی نکسی و ساکنانی با لباس های بومی را به وجود آورده اند.

دبی، پرطرفدارترین شهر توریستی جهان

دبی یکی از بهترین مقصد های گردشگری از نظر گردشگران ایرانی تور دبی نوروز 99 و گردشگرانی از سراسر جهان می باشد. این شهر زیبا جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. اما برخی از این جاذبه های گردشگری را کمتر کسانی می شناسند. برای آشنایی با آن ها، ما را همراهی کنید.

محله بستکیه دبی

محله ی بستکیه یا دبی قدیم در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد و خانه های تاجران ایرانی و ثروتمندانی بودن که در آن مرواریدهای گرانبها و پارچه های ابریشم گران قیمت معامله می کردند. بستکیه در بخش شرقی دبی در امتداد نهرقرار دارد با ساختمان های آهکی و مرجانی که در اطرافش واقع شده که اکثرآنها دارای برجهای بادی بوده که بصورت مناسب محفوظ می ماندند. این برج های بادی نوعی سیستم تهویه هوا داشته و بیشتر برای خانه های اولیه قدیمی مورد استفاده قرار می گرفت. در سفر به دبی با تورهای دبی آژانس هواپیمایی الفبای سفر در این منطقه گالری ماجیلیس که مجموعه ای از سرامیک ها و مبلمان های قدیمی عربی است را مشاهده خواهید کرد، همچنین محله های باریک که با معماری عربی آمیخته شده اند تاریخ قدیمی این شهر را نشان می دهد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها