رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473383

مدیرعامل بانک صنعت و معدن : افزایش ارزش افزوده و اشتغال پایدار با تکمیل زنجیره ارزش در صنایع کشور

ساعت24-دکتر حسین مهری عنوان داشت: تکمیل زنجیره ارزش محصولات می تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار در کشور و ایجاد ارزش افزوده مناسب باشد و از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

خبر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر مهری مدیرعامل این بانک که به اتفاق هیأت همراه امروز چهارشنبه بیستم آذرماه به استان کرمان سفر کرده است در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع روکش لاستیک آریا، ضمن بیان این مطلب گفت: میزان سرمایه گذاری در این طرح بالغ بر 1000 میلیارد ریال است که با بهره برداری از آن برای بیش از 200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از ایجاد واحدهای تولیدی مانند مجتمع روکش لاستیک آریا که در حفظ محیط زیست مؤثر هستند، ابراز خرسندی کرده و اظهار داشت: با بهره برداری از تکنولوژی به کار رفته در محصول این شرکت، چرخه عمر محصول لاستیک مورد نیاز صنایع سنگین افزایش می یابد و کشور از واردات بی رویه محصول یاد شده بی نیاز می شود.
وی با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در شرایط کنونی اقتصاد کشور بیان داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون 91 هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات ارزی و ریالی به صنایع این استان پرداخت شده است.
دکتر مهری تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده 44 طرح در این استان توسط بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است ، از این میان 37 طرح به بهره برداری رسیده و 7 طرح نیز در حال احداث می باشد که در مجموع این 44 طرح برای بیش از 2000 نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت بالایی در زمینه توسعه معادن و ایجاد صنایع معدنی دارد به گونه ای که از آن به عنوان بهشت معادن ایران یاد می شود و بانک صنعت و معدن برای مشارکت در طرح های معدنی که دارای توجیه اقتصادی و فنی لازم باشند، اعلام آمادگی می نماید.
مدیرعامل این بانک تأکید کرد: شرط نخست این بانک برای همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی تأیید اهلیت و صلاحیت آنان توسط کارشناسان بانک و مراجع ذیصلاح است.

.

.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها