رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473385

خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد

ساعت24-دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک فرد 5 نهاد و دو کشتی مرتبط با ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آقای «عبدالحسین خدری» به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست تحریم قرار گرفته است.

آمریکا همچنین شرکت‌های «خدمات هوایی گیت‌ویک»، مستقر در امارات، «خدمات هوایی گومی»، مستقر در چین و شرکت «شرکت گردشگری و مسافرتی جهان دستینیشنز»، مستقر در دبی را به بهانه ارتباط با شرکت هواپیمایی «ماهان‌ایر» در فهرست تحریم قرار داده است.

شرکت کشتی‌رانی «خدری جهان دریا»، مستقر در تهران و «راه ابریشم دریایی خدری جهان‌دریا»، مستقر در عمان دو شرکت دیگر هستند که به اتهام ارتباط با آقای خدری تحریم شده‌اند.

به علاوه دو کشتی تحت پرچم ایران به نام‌های «ژنو ۱۱» و «ژنو ۱۲» نیز به اتهام ارتباط با شرکت خدری جهان‌دریا تحریم شده‌اند.

«مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: «کارزار فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد یافت.»

با آنکه دولت ترامپ حتی تلاش کرده قوانینی برای سخت‌تر کردن واردات مواد غذایی و دارویی به ایران وضع کند، پامپئو مدعی شده که هدف تحریم‌ها مردم ایران نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها