رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473394

دستگیری ۳ عامل آتش زدن بانک در حوادث اخیر

ساعت24-فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری 3 نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش زدن بانک ملت در حوادث اخیر خبر داد.

style="text-align:justify">فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 3 نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش زدن بانک ملت در حوادث اخیر خبر داد.

محمد حسین باباکلانی، با اعلام این خبر گفت: به دنبال آشوب‌هایی که عده‌ای از اراذل و اوباش و افراد معاند به بهانه افزایش قیمت بنزین ایجاد کردند، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به طور ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی اتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نجف آباد افزود: در همین رابطه ماموران این فرماندهی با یک کار ویژه اطلاعاتی و بکارگیری یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند یکی از کسانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشته و اقدام به تخریب و آتش زدن بانک ملت در میدان امیرآباد شهرستان نجف‌آباد کرده بود را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی گفت: این فرد پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و متقن پلیس به بزه ارتکابی خود اقرار و دو نفر دیگر از همدستان خود را نیز معرفی کرد که آن‌ها نیز دستگیر و هر 3 نفر با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

باباکلانی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل و عناصر اصلی ایجاد اغتشاش و ناامنی در شهرستان نجف‌آباد به طور ویژه در دستور کار است و تمامی این افراد در اسرع وقت به دست قانون سپرده می‌شوند.

پایگاه خبری پلیس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها