رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478486

حماس: هنیه برای پاسداشت از حمایت های سردار سلیمانی به تهران آمد

ساعت 24 -«خلیل الحیه» از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (پنج شنبه) در سخنانی به سفر اخیر «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس به تهران و حضور در تشییع پیکر سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: این حضور برای قدردانی از حمایت های نظام و مردم ایران و همچنین برای پاسداشت از مردی بود که از مقاومت ملت فلسطین حمایت می کرد.

style="text-align:justify">به گزارش خبرگزاری آناتولی،«خلیل الحیه» علاوه بر روابط حماس و ایران به روابط این جنبش و عربستان هم اشاره کرد و گفت که حماس هیچ گونه مشکلی با عربستان ندارد و در مقابل این سعودی ها هستند که روابط خود با حماس را قطع کرده اند.

این فرمانده فلسطینی با بیان اینکه حماس خواهان ارتباط با همه کشورهای اسلامی از جمله عربستان است، افزود: از سعودی می خواهیم در کنار ملت فلسطین بایستد.

الحیه خاطرنشان کرد که حماس از زمان تاسیس خود به جز رژیم صهیونیستی خواستار روابط با همه کشورها بوده است و این جنبش در حال حاضر با بسیاری از کشورها و ملت ها روابط گسترده ای دارد.

پیشتر جنبش حماس اعلام کرده بود که مقامات سعودی «محمدصالح الخضری» نماینده این جنبش در عربستان را بازداشت کرده اند و با گذشت ماه ها همچنان از وضعیت وی اطلاعات چندانی در دست نیست.

حماس افزوده بود که این بازداشت در ادامه اقدامات مقامات سعودی در بازداشت بسیاری از فلسطینیان مقیم عربستان صورت گرفته است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها