رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479769

شهرخودرو ایران ۲ - الرفاع بحرین یک

ساعت24-تیم فوتبال شهرخودرو با برتری ۲ بر یک برابر الرفاع بحرین، توانست به مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و حریف السیلیه قطر شود.

style="text-align:justify">تیم فوتبال شهرخودرو ایران در دیداری که روی کاغذ، میزبان آن بود، در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در شهر شارجه با الرفاع بحرین دیدار کرد و در پایان با برتری ۲ بر یک به پیروزی رسید.

نیمه نخست

نماینده ایران بازی را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در دقیقه ۱۷ توسط مرادمند به گل برسد اما مدافعان حریف توپ را از روی خط دفع کردند. پس از این حملات دامنه‌دار شهرخودرو ادامه داشت تا خلعتبری توانست در دقیقه ۱۹ نماینده ایران را پیش بیندازد. در دقیقه ۳۳ بازیکنان شهرخودرو فرصت داشتند تا اختلاف را به دو گل برسانند اما شوت مهاجم شهرخودرو به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۳۵ و روی یک ضدحمله، صالح الطاهر توانست حساب کار را یک بر یک مساوی کند تا نماینده بحرین بازنده به رختکن نرود.

نیمه دوم

شهرخودرو دوباره بازی را هجومی آغاز کرد و حتی می‌توانست روی شوت سعید صادقی به گل برسد که دروازه‌بان الرفاع واکنش خوبی از خود نشان داد. مجتبی سرآسیایی سعی کرد با به زمین آوردن مرتضی خراسانی و روح‌الله سیف‌اللهی به جای حسین مهربان و محمدرضا خلعتبری تیمش را هجومی‌تر کند.

تزریق نیروی تازه‌نفس به ترکیب باعث شد تا حملات نماینده ایران شدت بگیرد تا این که در دقیقه ۸۲، امین قاسمی‌نژاد موفق شد در دقیقه ۸۲ گل دوم تیمش را به ثمر برساند و زمینه‌ساز صعود مشهدی‌ها به مرحله دوم پلی‌آف شود.

پس از این گل تیم بحرینی عصبی شد و پس از درگیری بازیکنان دو تیم، بازیکن الرفاع با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در این دیدار علی حرم و عدنان فائز از الرفاع با کارت زرد داور جریمه شدند.

شهرخودرو در پلی‌آف دوم خود باید ۸ بهمن در قطر با السیلیه دیدار کند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها