رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479906

انتقاد یک مرجع تقلید از نزاع‌های جناحی در کشور/ نباید اجازه داد افرادی با اختلافات آرامش مردم را برهم بریزند

ساعت24- آیت الله نوری همدانی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اصلا زمینه به وجود آمدن فساد از بین برود اما اگر هم فساد به وجود آمد باید به سرعت و جدیت و بدون تعارف، مقابله شود.

آیت‌الله نوری همدانی امروز در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در دفتر وی در قم برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه گفت: بازرسی در نظام اسلامی کاری مهم و حساس است و افرادی باید متصدی این کار شوند که محکم و مقاوم به پیش بروند که الحمدلله محقق شده است.

وی افزود: امیرمؤمنان در نامه ۵۳ نهج البلاغه به مالک اشتر، نظام نامه ای جامع و کامل ارائه دادند که تا کنون مانند آن نوشته نشده است، حضرت می فرماید کسانی باید برای خدمت انتخاب شوند که کاردان و متعهد باشند و بتوانند کار انجام دهند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر مقابله جدی با فساد در زمینه‌های گوناگون به ویژه فساد اقتصادی اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اصلا زمینه به وجود آمدن فساد از بین برود اما اگر هم فساد به وجود آمد باید به سرعت و جدیت و بدون تعارف مقابله شود.

وی ادامه داد: امیرمؤمنان می فرماید یک مسؤول نباید به عمل خود به عنوان یک طعمه و وسیله امرار معاش نگاه کند بلکه باید بداند که امانت است و اگر کوتاهی کند مسؤول خواهد بود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات جامعه به ویژه در زمینه معیشتی و اقتصادی ابراز داشت: مسؤولان باید اهتمام جدی برای از بین بردن مشکلات مردم داشته باشند.

وی با تأکید بر پرهیز گروه‌ها و رسانه‌ها از نزاع‌های جناحی عنوان کرد: مردم نیازمند آرامش هستند و نباید اجازه داد کسانی با این اختلافات آرامش مردم را بر هم بریزند.

این مرجع تقلید در پایان از خدمات و اهتمام جدی حجت الاسلام رئیسی برای مبارزه با فساد و احقاق حقوق مردم قدردانی و خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به افرادی آگاه و دلسوز نیاز دارد که در خدمت انقلاب باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها