رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479942

هنیه : قاطعانه «معامله قرن» را رد میکنیم

ساعت 24-رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بر مخالفت قاطع این جنبش با طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن تاکید کرد.

style="text-align:justify">به نقل از شبکه المیادین، اسماعیل هنیه اظهار داشت ما به صراحت بر مخالفت خود با توطئه معامله قرن تاکید می کنیم .

هنیه همچنین گفت ما برای دیدار فوری با برادران در جنبش فتح(به ریاست ابومازن) و تمام گروههای دیگر در قاهره برای ترسیم راه خود و به دست گرفتن زمام امور خود آماده هستیم و همگی در یک سنگر برای دفاع از قدس، سرزمین و مقدسات خود متحد شویم تا با فریاد کوبنده اعلام کنیم که این طرح هرگز اجرا نخواهد شد و هجمه استعماری جدید شکست خواهد خورد و اشغالگران بیرون رانده خواهند شد.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی روزهای گذشته تمام تلاشهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای انجام گفت‌وگوی تلفنی با خود را رد کرده است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفته است طرح معامله قرن بدون موافقت ملت فلسطین هرگز اجرا نخواهد شد و با حمایت ملت فلسطین تمام تلاشها برای پایان دادن به مسئله فلسطین شکست خواهد خورد.

ابومازن همچنین اظهار داشت ما درباره پیامدهای وخیمی که برای تمام منطقه در صورت اعلام اجرای طرح معامله قرن ایجاد خواهد شد، هشدار می دهیم.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با هدف بررسی طرح معامله قرن وی راهی واشنگتن شده است.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها