رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480111

ارسال اقلام زیستی به مناطق زلزله زده خانه‌زنیان

ساعت 24- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارسال اقلام زیستی به مناطق زلزله زده بخش خانزنیان شهرستان شیراز خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر برای اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده بخش خانزنیان آماده است.

style="text-align:justify">حسین درویشی دوشنبه ۷ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله در منطقه خانه زنیان، گفت: بلافاصله بعد از اعلام وقوع زلزله ۸ تیم ارزیاب از جمعیت هلال احمر شیراز، پایگاه امداد و نجات بین شهری دشت ارژن، واکنش سریع و آنست مرکز استان فارس به مناطق و روستاهای زلزله زده بخش خانه‌زنیان اعزام شدند.

درویشی گفت: در ارزیابی‌های اولیه مشخص شد زلزله ۵.۴ ریشتری امروز ۷ بهمن ماه در بخش خانه‌زنیان، خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشته و تعدادی از منازل دچار ترک خوردگی در دیوارها شده است.

وی با اشاره به اینکه منازل مسکونی روستاهای کمرآباد آرندی، پرشکفت، چهل چشمه، نسیم‌آباد، ملک آباد و بن‌رود بیشترین آسیب را دیده است، گفت: اقلام زیستی شامل چادر امدادی، پتو، موکت، والور و بسته های غذایی از شهرستان شیراز به این مناطق ارسال شده است.

مداوای سرپایی ۱۱ مصدوم

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس استان فارس نیز در خبری از مداوای سرپایی 11 مصدوم در منطقه خانه‌زنیان خبر داد.

حسن همتی اعلام کرده است که تیم‌های امدادی اعزامی به منطقه زلزله زده خانه‌زنیان اعلام کرده‌اند که 11 نفر با مراجعه به این تیم‌ها، خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده‌اند.

جزئیات دیگری در این خصوص اعلام نشده است.

پیش از این اعلام شده بود که زلزله خانه‌زنیان خسارت جانی به دنبال نداشته است.

به گزارش ایسنا، ساعت ١٦ و ٥٨ دقیقه دوشنبه ۷ بهمن زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۴ ریشتر در عمق ٧ کیلومتری شهرستان شیراز، در ۱۰ کیلومتری شهر خانه‌زنیان و ۴۱ کیلومتری شیراز حادث شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها