رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 481646

مختاریفر:‌ جای مجیدی بودم باز هم حمله میکردم/ انتخاب اسکوچیچ به صرفه بوده است

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که با بیرون رفتن مهدی قائدی، پرسپولیس توانست حملات بیشتری روی دروازه استقلال داشته باشد.

جعفر مختاری‌فر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در تساوی آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در داربی ۹۱ پایتخت اظهار کرد: استقلال در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و توانست عملکرد خوبی از خودش بر جای بگذارد. گویا در نیمه دوم صحنه گل دوم پرسپولیس گویا آفساید بوده است اما استقلال با وجود این توانست در داربی موفق عمل کند.

او درباره عملکرد مهدی قائدی که موفق شد روی گل دوم استقلال تاثیر مستقیمی داشته باشد اظهار کرد:‌ پایه و زمینه‌سازی برای گل زدن از اهمیت زیادی برخوردار است. گل زدن خیلی مهم است اما گاهی اوقات گل ساختن خیلی سخت‌تر از گل زدن و مهدی قائدی در داربی این کار را انجام داد.

مختاری‌فر درباره عملکرد ارسلان مطهری که موفق شد در داربی ۲ گل به ثمر برساند،‌ خاطر نشان کرد:‌ مطهری بازیکن و گلزن خوبی است و در داربی عملکرد خوبی داشت. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره تغییر تاکتیک استقلال در اواخر نیمه دوم اظهار کرد: من فکر نمی‌کردم فرهاد مجیدی،‌ قائدی را بیرون بکشد. بعد از اینکه مهدی قائدی از بازی بیرون رفت مدافعان پرسپولیس آزاد شدند و توانستند به دروازه استقلال حمله کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: این تغییر تاکتیک تصمیم مربی است من اگر بودم باز هم به دروازه‌ پرسپولیس حمله می‌کردم چون شرایطش را داشتیم به گل‌های دیگری برسیم. وقتی این شرایط برای ما وجود داشت،‌ برای چه باید دفاع می‌کردیم؟

جعفر مختاری‌فر درباره عملکرد فرهاد مجیدی استقلال و در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی می‌تواند در استقلال ماندنی شود، گفت:‌ این مساله بستگی به عملکرد مربی دارد. ماندن یا نماندن یک مربی به این ربط دارد که چقدر اشتباه کند. به نظر من فوتبال ایران بر مبنای تجربه جلو می‌رود اما در فوتبال اروپا، علم مبنا و شاخص است. در آسیا خیلی از کشورها از فیفا خواستند که فوتبال‌شان علمی شود و آن‌ها هم بتوانند به این دستاورد دست پیدا کنند. فرهاد مجیدی و مربی‌های ایرانی علم فوتبال را ندارند و امیدوارم روزی برسد که فوتبال ایران هم بتواند عملی شود.

او درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتخاب این مربی به لحاظ مالی برای فدراسیون فوتبال به صرفه بوده است و این مساله حسن خیلی بالایی است و به نظر من کار خوبی کردند که او را برای سرمربی‌گری تیم ملی انتخاب کردند.

ملی ‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: اسکوچیچ داری علم فوتبال است اما به دستور فیفا این اجازه را ندارد که علم را آموزش دهد. در هر صورت امیدوارم که این مربی کراوات در تیم ملی ایران موفق باشد و در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بتواند عملکرد خوبی از خودش بر جای بگذارد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها