رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482773

دستور ویژه رئیسی برای پیگیری پرونده تخلف در منطقه لواسانات

ساعت24-رییس قوه قضاییه در دیدار با مادر ۵ شهید خانواده افراسیابی دستور ویژه‌ای برای پیگیری پرونده تخلف مطرح شده از جانب این خانواده در منطقه لواسانات صادر کرد.

style="text-align:justify">به گزارش روز شنبه روابط عمومی قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار و در پاسخ به گلایه خانواده شهیدان افراسیابی درباره پرونده زمین‌خواری در منطقه لواسانات تاکید کرد: در این پرونده و پیرو گزارشاتی که به قوه قضائیه رسید، مسئولان شهری متخلفی که در زمین‌خواری های آن منطقه نقش داشتند، تحت پیگرد قرار گرفتند. در باره تصاحب بخش‌های از زمین پروسعت کلاک هم گزارشاتی دریافت شد که با اقدام قوه قضائیه کل این زمین در منطقه کلاک از دست افراد متخلف بازپس گرفته شده و به بیت‌المال بازگردانده شد.

مادر شهیدان افراسیابی از اقدامات قوه قضائیه تجلیل کرده و گفت: از زمانی که شما در قوه قضائیه مسئولیت گرفته‌اید، مفاسد اقتصادی کمتر شده است. از شما می خواهیم برای برخورد با مفاسد وگرانی اقدام قاطع انجام دهید.

نمی گذاریم سرمایه گذاری خانواده شهدا برای انقلاب، هدر برود

رئیسی با تجلیل از صبر و مجاهدت و سرمایه‌گذاری عظیم این خانواده برای اعتلای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شما یکی از بزرگترین سرمایه گذاران این انقلاب هستید. سرمایه گذاری شما برای این انقلاب، تقدیم بهترین فرزندان این ملت بود. یقین داشته باشید ما تا نفس در بدن داریم اجازه نمی دهیم آثار خون مطهر فرزندان شما و سختی‌های که شما در فراغ این فرزندان کشیده‌اید، از بین برود.

وی به وجود زمینه‌های برخی لغزش‌ها در مسئولیت و مدیریت اشاره کرده و افزود: در برخی مواقع هواهای نفسانی بر میثاقی که برخی با خدای خود بسته‌اند غلبه پیدا می‌کند و موجب آن می‌شود که خانواده شهدا که این سختی و مشقت را برای انقلاب کشیده‌اند، گله‌مند بشوند. چنان که شما مادر شهید با خود بگویید ما فرزندانمان را تقدیم کردیم تا علم دین و عدالت برپا بشود ولی برخی صحنه‌ها با این هدف سازگاری ندارد.

رئیس قوه قضائیه افزود: ما تا جایی که قوت داریم، سعی می کنیم از این سرمایه گذاری بزرگ شما برای انقلاب حفاظت کنیم و اجازه ندهیم که این سرمایه گذاری از بین برود و بدانید که این سرمایه‌گذاری از بین نخواهد رفت چرا که خون این شهدا متصل شده است به خون سیدالشهدا (ع). مگر خداوند از خون سید الشهدا علیه السلام گذشت که از خون عزیزان شما بگذرد. ممکن است ناملایمتی‌هایی را ببینیم، اما آنچه باقی خواهد ماند صداقت پاکی و سرمایه گذاری بزرگ شما با تقدیم فرزندانتان است.
لازم به ذکر است شهیدان اسماعیل، ابراهیم، امیر، جواد و رضا افراسیابی، پنج شهیدی هستند که خانواده افراسیابی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زهرا سلام‌الله علیها، روز زن و مادر، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با حضور در منزل شهیدان افراسیابی با مادر پنج شهید این خانواده دیدار کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها