رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482868

یکی از دغدغه‌های مهم رهبر انقلاب از زبان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش

ساعت 24-معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه با حضور در انتخابات بار دیگر نشان می‌دهیم که سرباز ولایت هستیم، گفت: اگر خواهان استقلال و امنیت کشور هستیم، باید در انتخابات شرکت کنیم؛ زیرا شرکت در انتخابات تاثیر بسزایی در تحقق آرمان‌های انقلاب دارد.

امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) صبح یکشنبه در همایش جوان سرباز این نیرو بابیان اینکه «یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب سربازان هستند و ایشان در دیدارهای خصوصی با فرماندهان هم این موضوع را مطرح می کنند»، اظهار کرد: ما معتقدیم بهترین دوران زندگی یک جوان دوران سربازی است؛ زیرا در این دوره یک فرد با شور و نشاط جوانی آماده می‌شود تا در جهت دفاع از اسلام و انقلاب و کشورشان جان خود را فدا کنند.

وی افزود: سربازی از جایگاه مهم و با ارزشی برخوردار است و چیزی از سربازی بالاتر نیست تا جایی که حتی فردی مانند حاج قاسم نیز خود را یک سرباز می داست. جوانان ایرانی در طول تاریخ نشان داده اند که هرجا لازم باشد حاضر به جانفشانی برای اسلام و ایران هستند.

معاون هماهنگ کننده نزاجا خاطرنشان کرد: خاطرات سربازی از بیاد ماندنی ترین دوران بندگی است. دوران سربازی زکات عمر یک جوان است و اگر سربازان نبودند که از کشور دفاع کنند، امروز این امنیت را نداشتیم. امروز بسیاری از سربازان ما در مرزهای غرب، شرق و جنوب‌غرب کشور در حال حراست از مرزهای کشور هستند.

امیر جهانشاهی با تاکید بر اینکه جوانان باید قدر و ارزش دوران سربازان را بدانند، گفت: امروز بسیاری از فرماندهان سپاه و بسیاری از مسئولان کشور دوران سربازی خود را در ارتش گذرانده اند. ما امروز بر اساس تاکیدات فرمانده کل قوا برای سربازان بسیار ارزش قائل هستیم. امروز به برکت انقلاب رهبر انقلاب به فرماندهان تاکید می کنند که با سربازان مانند فرزندان خود برخورد کنید.

وی با اشاره به طرح «لبیک ۲۲» نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: طرح لبیک ۲۲ نزاجا در جهت تکریم سربازان است؛ ما در این طرح در جهت ارتقا و بهینه سازی محل زندگی کارکنان وظیفه ‌و وضعیت زیست سربازان در آسایشگاه‌ها و پادگان‌ها برنامه‌های موثری انجام داده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده نزاجا تصریح کرد: یکی از مولفه‌های اقتدار و امنیت ملی نیروی انسانی و همین سربازان هستند. امروز سربازان ما از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی کشور دفاع می کنند. امروز اگر سربازان با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله نکنند ما ضربه می خوریم.

امیر جهانشاهی با اشاره به ارتقا سطح تحصیلات کارکنان وظیفه عمومی در نیروهای مسلح افزود: امروز خیل عظیمی از سربازان ما از سطح تحصیلات عالی برخوردار هستند و ما نمی‌توانیم از همه این افراد در حوزه های تخصصی استفاده کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها