رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483540

پارک آکواونچر از جاذبه های دبی

رپورتاژ تبلیغی / دبی در سال های اخیر در زمینه گردشگری پیشرفت چشم گیری داشته است. هر ساله گردشگران زیادی به این شهر زیبا و مدرن مسافرت می کنند. معمولا فصل پاییز و زمستان برای سفر به دبی پیشنهاد می شود و برای این منظور می توانید برنامه مسافرت خود را با تور دبی تنظیم نمایید.

بازدید از پارک آبی آکواونچر با تور دبی

در تور دبی انواع تفریحات و سرگرمی برای گردشگران فراهم شده است. دبی شهری مشهور برای هیجان انگیزترین سرگرمی ها و ساختار های شیک و به روز است. یکی از جاذبه های دیدنی در دبی، پارک آبی آکواونچر آتلانتیس می باشد. این پارک آبی به دلیل داشتن سرسره های بزرگ و هیجان انگیز معروف است. پارک آبی آکواونچر دبی از مهم ترین مراکز تفریحی و گردشگری است که متعلق به هتل آتلانتیس می باشد. البته پارک آبی آکواونچر بیرون از هتل قرار دارد ولی اکثر مسافران برای بهره مندی بیشتر از این پارک، اقامت در هتل آتلانتیس را انتخاب می کنند.

به گزارش سفر باتو ، از لحاظ موقعیت مکانی، پارک آکواونچر آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا دبی قرار گرفته است. پارک آکواونچر در حدود 141 هکتار وسعت دارد. امکانات و تفریحات فراوانی در این پارک ساحلی برای گردشگران وجود دارد.

سرسره های بزرگ آبی : بی شک یکی از مفرح ترین قسمت های پارک آبی آتلانتیس، سرسره های آبی آن می باشد. 7 مدل مختلف از سرسره های آبی در این پارک ساخته شده است، که برای گردشگران هیجان فراوانی به همراه دارد. اسکیت بازان حرفه ای در مراسمات خاص و ویژه، به اسکیت سواری روی آب می پردازند و لحظاتی شاد و هیجان انگیز برای بازدیدکنندگان ایجاد می کنند.

انواع سرسره های آبی :

سرسره آکواکندا (Aquaconda)

آکواکندا به عنوان بزرگ ترین و طولانی ترین سرسره آبی در جهان شناخته می شود. این سرسره از میان بسیاری از تونل های تنگ و تاریک عبور می کند و در نهایت مسیر سرسره به محوطه ی قیفی شکل می رسد. برای کسانی که سوار این سرسره می شوند، پیچ و تاب سرسره آبی و سقوط در بزرگ ترین دریچه ی فیبر و شیشه ای جهان، تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. این سرسره با توجه به پیچ های زیاد و تودرتویی که دارد، با نام سرسره مار نیز شناخته می شود.

سرسره زوم رنگو (Zoomerango)

سرسره زوم رنگو از جمله تفریحات محبوب برای مسافران می باشد. این سرسره U شکل، بعد از سرسره آکواکندا به عنوان یکی از هیجان انگیز ترین سرسره های دنیا شناخته می شود.

سرسره حمله کوسه (Shark attack)

این سرسره تجربه ای فراموش نشدنی برای بازدیدکننده ها همراه خواهد داشت. لذت عبور سرسره از میان کوسه و انواع ماهی تا آخر عمر به یاد خواهید داشت.

سرسره ترن آبی (Water Coasters)

شاید تا حالا سوار ترن های هوایی پارک ها شده باشید، اما توجه داشته باشید که ترن آبی تجربه متفاوتی خواهد بود. این ترن آبی در فاصله زیادی از زمین ساخته شده و دور تادور آن حفاظ قرار داده اند که خطری برای گردشگران ایجاد نشود. در ترن آبی روی تیوپ های تک یا دو نفره سوار می شوید و از تونل های رو باز و پوشیده زیادی این طرف و آن طرف می روید.

سرسره رقابت و سرسره انتقام خدای دریا از دیگر سرسره های عجیب و مدرن در مجموعه پارک آبی آتلانتیس می باشند.

رودخانه های زیبا و خروشان : تفریح رپیدز و سوار شدن بر تیوپ روی امواج رودخانه از دیگر تفریحات پرطرفدار در پارک آبی آتلانتیس می باشد.

استخرهای بزرگ و کوچک

وسایل تفریحی و هیجان انگیز مانند نبرد با کوسه، سرزمین کودکان و خلیج دلفین

برای کودکان نیز بخش های مفرحی در مجموعه پارک آبی آکواونچر آتلانتیس ساخته شده است. سرسره، تاب و استخرهای مخصوص کودکان از جمله امکانات رفاهی برای کودکان می باشد.

قسمت های اصلی پارک آکواونچر آتلانتیس

آکواریوم

سرزمین دلفین ها : خلیج بزرگ دلفین ها از بخش های دیدنی در پارک آبی آکواونچر آتلانتیس می باشد. زیباترین موجودات دریایی را می توانید در زیر آب به تماشا بنشینید. انواع ماهی های زیبا در سایز بزرگ و کوچک، منظره زیبا و فوق العاده ای به پارک بخشیده است. یکی از بخش های پرطرفدار پارک آبی آکواونچر، سرزمین دلفین ها نام دارد. در این بخش می توانید اوقات خوشی را با این حیوانات باهوش بگذرانید.

سرزمین شیرهای دریایی

سافاری کوسه

غواصی

وسایل بازی متعدد

با گردش در پارک آکواونچر آتلانتیس، اوقاتی خوش و سرشار از آدرنالین تجربه خواهید کرد. در این پارک، سرگرمی و وسایل بازی های متفاوتی برای کودکان در نظر گرفته شده است. امکانات رفاهی مانند رستوران های زیاد و برنامه های شبانه نیز برای گردشگران در پارک آکواونچر مهیا گردیده است. پارک آبی آکواونچر دارای ساحل اختصاصی در دبی بوده و شهرت جهانی دارد. در هنگام سفر با تور دبی، خاطرات خوبی برایتان یادگار خواهد ماند.

شرایط و قوانین پارک آبی آکواونچر

امکان خرید بلیط آنلاین پارک آبی آکواونچر برای گردشگران عزیز امکان پذیر است. تا 30 روز پس از خرید بلیط می توانید برای تعیین وقت با مجموعه پارک آکواونچر تماس بگیرید و هماهنگی لازم را انجام دهید. ورود کودکان بدون همراه ممنوع است و کودکان تنها در صورت همراهی والدین شان می توانند در پارک وارد شوند. ملاک دسته بندی افراد بزرگسال و کودکان در این مجموعه براساس قد آن ها می باشد. به عبارتی افراد با قد بالای 1.2 متر در این پارک آبی به عنوان بزرگسال شناخته می شوند. در هنگام ورود به پارک آبی آتلانتیس، کارت شناسایی عکس دار به افراد تحویل داده می شود که باید تا انتهای گردش در پارک همراه خود داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها