رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483547

لغزندگی در محور هراز / داشتن زنجیر چرخ الزامی است

ساعت 24 - رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش برف و لغزندگی جاده در محور هراز خبر داد و گفت: داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

style="text-align:justify">سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به بارش برف که از ساعاتی پیش در محورهای کوهستانی شرق استان تهران آغاز شده است اظهار داشت: در محورهای کوهستانی کشور به خصوص هراز، حدفاصل آبعلی به امامزاده هاشم بارش برف آغاز شده و شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، دماوند و آبعلی را سفید پوش کرده است.

محبی با بیان اینکه تعدادی از خودروها در پی برف شدید در آزادراه پردیس با مشکل روبرو شده بوند افزود: تردد بدون زنجیر چرخ در محور هراز امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه با وجود بارش برف محور هراز باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد اما سطح محورهای مواصلاتی بسیار لغزنده است، گفت: هم اکنون شرایط مناسبی برای سفر نیست و توصیه می‌کنیم به همه هموطنان برای سفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و همچنین قبل از سفر از سلامت فنی به ویژه بخاری، مخزن آب پاش و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران عنوان داشت: از همه رانندگان و مسافرینی که قصد تردد از این محورها را دارند می‌خواهیم حرکت با سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار داده و به توصیه همکاران در طول مسیر به خوبی توجه داشته باشند و یک بار زنجیر چرخ را به صورت آزمایشی ببندند تا در طول مسیر دچار راه بندان برای خود و دیگران نشوند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها