رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483854

دستگیری ۱۲ سرشاخه یک شرکت هرمی

ساعت24-فرمانده انتظامی رباط کریم از دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در رباط کریم خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

style="text-align:justify">فرمانده انتظامی رباط کریم از دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در رباط کریم خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شیخ مراد مرادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در رباط کریم خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

مرادی در تشریح بیشتر جزئیات این دستگیری گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی رصد اطلاعاتی و کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می‌کردند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل دقیق فعالیت شرکت هرمی را شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه آنها شده و ۱۲ نفر را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی رباط کریم بیان داشت: در بازرسی از محل شناسایی شده، پک های آموزشی، کیس کامپیوتر و مانیتور در خصوص فعالیت اعضا باند شرکت‌های هرمی کشف شد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها