رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484475

تندروها باغوغاسالاری از پاسخگویی فرار نکنند

ساعت 24- تبلیغات انتخاباتی برخی کاندیداهای پرحاشیه انتخابات یازدهمین دوره مجلس به خوبی نشان می‌داد بعضی از این چهره‌ها برنامه مشخصی برای حضور در مجلس ندارند. ابراهیم فیاض در این باره به «نامه نیوز» گفت: مجلس آینده با دولت درگیر نمی‌شود که بخواهد رئیس‌جمهور را استیضاح و برکنار کند؛ مگر آنکه روحانی بخواهد حالت رادیکال پیدا کند یا آنکه روحانی بگوید «خسته‌ام، نمی‌توانم با این مجلس کار کنم ... ».

تازه واردان برنامه‌ دارند؟

پروانه مافی نماینده مجلس دهم در این باره به «آرمان ملی»گفت: عزیزان تازه به مجلس رسیده با غوغاسالاری فعالیت‌هایی را شروع کرده‌اند و حتی تبلیغات آنها هم در انتخابات به همین شکل پیش رفت حتی امروز هم با غوغاسالاری می‌خواهند در مجلس کار کنند. رئیس قوه قضائیه به منتخبان تاکید زیادی کردند که به جای حواشی، چندماهی که تا ورود به مجلس فرصت دارید برای مشکلات مردم راهکار پیدا کنید و برنامه‌های خود را برای تورم و گرانی ارائه بدهید. مافی معتقد است: حل مشکلات اقتصادی فعلی به این سادگی‌ها و با شعار انتخاباتی پیش نمی‌رود و با شعارهای انتخاباتی نمی‌توان مشکلات امروز مردم را حل کرد، همکاران باید بدانند مملکت‌داری و اداره کشور با غوغاسالاری امکان‌پذیر نیست، آنها باید با دست پر بیایند و برنامه داشته باشند. مشکلات بسیار بیشتر از چیزی است که فکر می‌کنند و چیزی که از بیرون از مجلس می‌بینند با مسائل داخلی مجلس بسیار متفاوت است. تازه واردان مجلس یکدست هستند و با استفاده از این موضوع حداقل همفکری کنند تا باری را از دوش مردم بردارند.

انتخابات تمام شده است

پروانه مافی با اشاره به مشکلات امروز کشور تصریح کرد: ویروس کرونا تنها یک مورد از مشکلات امروز کشور است، این دوستان چه برنامه‌ای برای مهار آن دارند؟ یا به دنبال این هستند که با بحث‌های سیاسی بخواهند فضارا متشنج کنند؟ به دوستان تازه وارد توصیه می‌کنم از لاک خود بیرون بیایند و باور کنند انتخابات تمام شده است و بحث شعارهای انتخاباتی هم به پایان رسیده است و باید وارد میدان عملی حل مشکلات مردم بشوند. نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه نمایندگان تازه وارد مجلس باید قبل از ورود به مجلس برنامه‌ریزی برای مشکلات داشته باشند گفت: به خاطر دارم ما قبل از اینکه وارد مجلس شویم برنامه مفصلی به نام برجام را طراحی کرده بودیم و در همه بخش‌های کشور برای آن برنامه داشتیم. تازه ما با آن برنامه آمدیم و آنقدر مورد لطف برخی دوستان قرار گرفتیم اما برخی نماینده‌های جدید فکر می‌کنند شاخ رستم را شکسته‌اند و به مجلس وارد شده‌اند. برخی برای اینکه می‌دانند کارآمدی ندارند بحث استیضاح یا استعفای رئیس جمهور را مطرح می‌کنند. روحانی کار خود را می کند شما هم کارخود را انجام دهید اگر ادعایی دارید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها