رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484546

روش های ماندگاری رنگ مو

رپورتاژ تبلیغی / احتمالا بعد از رنگ کردن موها و پرداخت هزینه گاها گزاف بابت آن، تمایل دارید راهکارهایی را به کار ببرید تا ماندگاری رنگ مویتان افزایش یابد.

احتمالا بعد از رنگ کردن موها و پرداخت هزینه گاها گزاف بابت آن، تمایل دارید راهکارهایی را به کار ببرید تا ماندگاری رنگ مویتان افزایش یابد. رنگ مو تا مدت کوتاهی زیبایی و براقیت خود را حفظ خواهد کرد؛ اما با گذشت زمان کدرتر شده و زیبایی اولیه خود را از دست خواهد داد. برای افزایش ماندگاری رنگ مو، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

عدم شستشوی موها بلافاصله پس از رنگ کردن موها

از شستشوی موها تا سه روز پس از رنگ کردن اجتناب کنید. چرا که در این مدت زمان رنگدانه ها در عمق مو نفوذ کرده و چنانچه موهای خود را قبل از این زمان شستشو دهید، ماندگاری آن کاهش خواهد یافت. هیچ گاه موهایتان را با آب داغ آبکشی نکنید. آب کشیدن مو با آب داغ نه تنها موجب خراب شدن رنگ مو می شود، بلکه ریزش مو را نیز به دنبال خواهد داشت.

افزایش دوام رنگ مو با استفاده از شامپوی مخصوص

اگر نگران کدر شدن یا کاهش ماندگاری رنگ موی خود هستید، از شامپوهای تثبیت رنگ مو استفاده نمایید. این محصولات از فرمولاسیونی طبیعی و ملایم برای حفظ رنگ مو استفاده می کنند که در بازسازی و ترمیم مو ناشی از رنگ مو کمک شایانی می کند. استفاده از شامپوی معمولی باعث می شود رنگ مو به تدریج از بین برود.

یکی دیگر از نکاتی که جهت افزایش ماندگاری رنگ موی خود باید به آن توجه داشته باشید، عدم شستشوی روزانه موها با شامپو است. حتی اگر از شامپو تثبیت کننده رنگ مو هم استفاده می کنید، باز هم باید از شستشوی روزانه خودداری نمایید. سعی کنید شستشوی موها را به دو بار در هفته موکول نمایید.

استفاده از کلاه مخصوص شنا در استخر

کلر موجود در آب استخر می تواند به رنگ موهای شما آسیب زیادی برساند و آن را خشک و کرک کند. جهت کاهش آسیب های ناشی از کلر استخر، ابتدا موها را مرطوب کنید. سپس کمی روغن زیتون یا اسپری محافظ مو بزنید و کلاه مخصوص شنا را سرتان بگذارید.

استفاده از انواع ماسک مغذی و آبرسان

اگر موهای خود را زیاد رنگ می کنید، از انواع ماسک آبرسان و مغذی غافل نشوید. استفاده از انواع روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل، زیتون و آرگان نیز می تواند کمک بسیاری به سلامت موهای رنگ شده کند.

پرهیز از قرار گرفتن در معرض اشعه مستقیم خورشید

برای این که درخشندگی موهای رنگ و مش شده شما مانند روز اول حفظ بماند، از تابش مستقیم نور آفتاب به آن خودداری کنید. برای این منظور، استفاده از روسری و کلاه بسیار توصیه می شود. همچنین، می توانید قبل از خروج از منزل، روی موهایتان روغن بمالید تا از آسیب جلوگیری کند.

کاهش استفاده از وسایل حرارتی مو

اگر می خواهید رنگ موی شما ماندگاری بالایی داشته باشد، استفاده از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو را کاهش دهید. استفاده مکرر این وسایل برای آرایش مو می تواند نه تنها به رنگ مو بلکه به ساقه موهای شما نیز آسیب جدی وارد کند.

آخرین راهکاری که برای افزایش زیبایی رنگ موهایتان می توانید انجام دهید، تمدید به موقع رنگ و مش است. بهترین زمان تمدید رنگ مو هر 6 هفته یکبار است. البته تمدید رنگ مو قرمز و شرابی زودتر صورت می گیرد.

برند رنگ مویی که مورد استفاده قرار می دهید و رنگ و مش کار انتخابی شما نیز بسیار حائز اهمیت است. سعی کنید رنگ و مش کار حرفه ای را انتخاب کنید که رنگ مویتان از دوام بیشتری برخوردار باشد. چنانچه به دنبال بهترین رنگ و مش کار هستید، پیشنهاد می کنیم مشاهده سایت رژلب را از دست ندهید. رژلب مرجع کامل و جامعی از بهترین آرایشگاه های زنانه کشور است و شما را در یافتن بهترین گزینه کمک می کند.

آدرس وب سایت رژلب: https://rojelab.com/

آدرس اینستاگرام رژلب: https://www.instagram.com/rojelabcom/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها