رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484601

حسینی‌کیا

اختلاس برخی از مسئولان منجر به افت مشارکت در انتخابات شد

ساعت 24-عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: گرفتار شدن برخی از مسئولان به اختلاس و فساد اقتصادی، منجر به کاهش مشارکت مردم در انتخابات شد. حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو یی درباره علت کاهش مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بی‌عرضگی و ناکارآمدی برخی از دولتمردان و نمایندگان مجلس باعث کاهش مشارکت مردم در این انتخابات شد.

خبر
وی افزود: البته مردم با حضور در عرصه‌هایی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن و یا تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که از انقلاب اسلامی و اصل نظام جمهوری اسلامی گله‌مند نیستند و گله‌مندی آنان از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس است که تاکنون نتوانستند مشکلات معیشتی و بیکاری را حل و فصل کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر گرفتار شدن برخی از مسئولان به اختلاس، فساد اقتصادی و رانت‌خواری مردم را ناامید کرده است و این مسئله هم در کاهش مشارکت مردم در انتخابات تأثیرگذار بود.

مجلس یازدهم، وضعیت اقتصادی را بهبود دهد

حسینی کیا تاکید کرد: در صورتی که نمایندگان مجلس یازدهم بتوانند در حوزه بهبود وضعیت معیشت و اشتغال گام‌های اساسی بردارند، قطعاً شاهد افزایش مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ خواهیم بود.

وی بیان کرد: عملکرد ضعیف مجلس دهم و همراهی برخی از نمایندگان با دولت هم یکی از عوامل اساسی در کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات است و نمایندگان باید به جای همراهی کامل با دولت، پیگیری مطالبات مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی نیروهای انقلاب در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: پیام رأی مردم به منتقدان جدی دولت و نیروهای انقلابی آن است که مردم به دنبال نمایندگانی هستند که برای حل مشکلات اقتصادی مردم، اقدامات جهادی را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: البته مردم با منتخبان مجلس یازدهم نیز عقد اخوت نبسته‌اند و اگر عملکرد این افراد هم ضعیف باشد، قطعاً دیگر مورد اقبال و حمایت مردم قرار نمی‌گیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها