رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484617

گوشت گوسفند کیلویی ۱۲۵ هزار تومان شد

ساعت 24-رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی با قیمت ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به واحد صنفی عرضه می‌شود و واحدهای صنفی آن را با سود ۱۰ درصدی عرضه می‌کنند.

علی اصغر ملکی درباره افزایش قیمت گوشت قرمز اظهار کرد: علت افزایش قیمت گوشت قرمز، نخریدن آلایش‌های دامی چه از نظر خوراکی و غیر خوراکی است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: پوست دام‌ها به دلیل بسته شدن مرزها و قطع صادرات به دلیل بیماری کرونا دباغان از خرید آن خودداری می‌کنند همچنین جگر نیز به دلیل ترس ناشی از کرونا و کم شدن مشتری، جگرسراها اقدام به خرید این آلایش نمی‌کنند همچنین قیمت کله پاچه نیز به دلیل نبود مشتری کاهش یافته که این موارد بر روی قیمت گوشت قرمز تاثیرگذار است.

وی گفت: قیمت جگر که طی روزهای گذشته ۱۲۰ هزار تومان بود اکنون ۶۰ هزار تومان مشتری ندارد همچنین قیمت کله پاچه از ۸۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان کاهش یافته است.

ملکی با بیان اینکه عرضه دام نیز کاهش یافته است، بیان کرد: بارندگی‌ها ترددها را تحت تاثیر قرار داده هم حمل و نقل کند شده و هم موجب افزایش کرایه‌ها شده است که دامداران را با مشکل مواجه کرده و به همین دلایل عرضه دام در میادین به مشکل خورده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته قیمت‌هایی اعلام شد که مورد قبول نبود و اجحاف در حق مصرف کننده بود.

وی افزود: در حال حاضر هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی با قیمت ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به واحد صنفی عرضه می‌شود و واحدهای صنفی آن را با سود ۱۰ درصدی عرضه می‌کنند.

ملکی درباره اطلاعیه سازمان حمایت مبنی بر اینکه عرضه گوشت با قیمت بیش از ۹۰ هزار تومان تخلف است، گفت: این قیمت کارشناسی نیست، زمانی که قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده ۴۵ هزار تومان است نمی‌توان گوشت را با قیمت ۹۰ هزار تومان عرضه کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها