رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484623

ورود سامانه بارشی به کشور طی شنبه هفته آینده

ساعت 24-مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر شنبه (۱۰ اسفندماه) با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب به کشور، بارش باران و برف در این منطقه شروع خواهد شد.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۸ اسفندماه) در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش برف و باران و وزش باد شدید تداوم دارد و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا افزود: تا صبح جمعه (۹ اسفندماه) استقرار توده هوای سرد در شمال شرق و شرق کشور تداوم دارد. در سایر مناطق کشور تا روز شنبه (۱۰ اسفندماه) افزایش نسبی دما را خواهیم داشت که در استان‌های گیلان و اردبیل با وزش باد نسبتا شدید جنوبی همراه خواهد داد.

به گفته ضیاییان در روز جمعه (۹ اسفندماه) احتمال ریزش بهمن برای جاده چالوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه (۱۱ اسفندماه) در مناطق شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد و دراستان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: روز دوشنبه (۱۲ اسفندماه) این سامانه در سواحل شرقی خزر، شمال شرق و دامنه‌های شرقی البرز فعال خواهد بود سپس از کشور خارج می‌شود. در روز دوشنبه کاهش دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ اسفندماه) کمی ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۱۰ اسفندماه) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان ۱۴ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها