رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484636

استمرار تعطیلی مدارس استان تهران/ مردم به شدت از سفر پرهیز کنند

ساعت24-فرمانده ستاد عملیات مبارزه با کرونا در استان تهران گفت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار شده است تا استمرار تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در تهران برقرار باشد.

علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا در استان تهران در حاشیه جلسه هماهنگی مقابله با کرونا در استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد هم افزایی و انسجام بین تمام دستگاه‌ها در پایتخت هستیم.

وی با اشاره به مهمترین مصوبات جلسات برگزار شده در راستای پیشگیری ویروس کرونا در پایتخت گفت: در این جلسه پیشنهاد شده است کلیه مرخصی مدیران ارشد تهران تا اطلاع ثانوی لغو شود و همچنین تمامی دستگاه‌های اجرایی پیشنهادات خود را در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا در پایتخت اعلام کنند و همچنین وظایف تمامی دستگاه‌ها هم باید هر چه زودتر مشخص شود.

زالی تصریح کرد: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار شده است تا استمرار تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در تهران برقرار باشد و همچنین پیشنهاد تعطیلی نماز جماعت در مساجد و تعطیلی دوره‌ای نماز جمعه در استان تهران و همچنین تعطیلی زیارت بقاع متبرکه در پایتخت در این جلسه عنوان شد و این موارد هم به دلیل جلوگیری از تجمع‌های زیاد و انتقال این بیماری است.

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد: همچنین در این جلسه عنوان شد تمامی دستگاه‌های اجرایی برای افراد و کارکنان شأن را که در معرض خطر هستند تدابیر لازم را بیندیشند و همچنین با مرخصی و دورکاری افراد موافقت کنند.

وی گفت: در این جلسه مصوب شد به کارکنان جانبازان شیمیایی مرخصی بدون کسر از حقوق دهند چراکه این افراد در معرض بیشتری برای درگیر شدن با این بیماری هستند.

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا افزود: استفاده از ظرفیت‌های کلیه دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته است و به زودی بیشتر از قبل برای مقابله با این ویروس آماده می‌شویم.

وی افزود: همچنین به سازمان زندان‌ها ابلاغ کرده ایم اگر زندانیان بتوانند گواهی سلامت از پزشک بگیرند به مرخصی بروند تا بتوان محیط زندان را بیشتر کنترل کرد.

زالی افزود: همچنین به تمامی پادگان‌ها ابلاغ شده است که بهداشت محیط پادگان را بیشتر از قبل رعایت کنند و وسایل و مواردی که برای بهداشت فردی سربازان لازم است به آنها داده شود.

فرمانده ستاد عملیات مبارزه با ویروس کرونا در پایان توصیه کرد: مردم به شدت از سفر پرهیز کنند چون می‌توانند عامل انتقال ویروس کرونا از از شهری به شهری دیگر شوند همچنین بدن خودشان در سطح آسیب پذیری بالاتری قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها