رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484650

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

ساعت24-اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون فوق سوالاتی دارند، می‌توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

همچنین قبول­‌شدگان یک برابر ظرفیت می‌توانند جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات امور اداری اداره کل آموزش­ وپرورش استان مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: "پذیرفته­‌شدگان قبل از مراجعه به هسته گزینش اداره کل آموزش ­وپرورش استان محل استخدام سهمیه خدمتی باید اقدامات اعلامی در سایت این سازمان را انجام دهند.

درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام کرده و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته­‌های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل دهند.

لذا در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول شود. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

همچنین عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌شود".

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها