رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484657

سازمان هواپیمایی هندوستان، پروازهای ایران را تعلیق کرد

ساعت 24- شرکت هواپیمایی «هما» خبر داد که سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان در بخشنامه‌ای از تاریخ ۷ اسفندماه، تمامی پروازها از ایران به این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای نوشت:به اطلاع مسافران پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در مسیر بمبئی می‌رساند، با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان در بخشنامه‌ای از تاریخ ۷ اسفندماه، تمامی پروازها از ایران به این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

به دنبال تعلیق پروازها به کشور هند، مسئولان شعبه "هما" در هندوستان در نامه‌ای درخواست انجام سه پرواز فوق‌العاده در روزهای ۹، ۱۲ و ۱۵ اسفندماه را برای انتقال مسافران هندی از ایران و بازگشت هموطنان ایرانی به کشور به سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان ارائه کرده‌اند اما تاکنون پاسخی به این درخواست داده نشده است.

در صورت موافقت با انجام این سه پرواز فوق‌العاده، در مسیر تهران به بمبئی، فقط مسافران هندی و مسافران ایرانی با ویزای اقامت هند و ویزای دانشجویی به شرط نداشتن بیماری پذیرش خواهند شد و در مسیر بمبئی به تهران نیز فقط مسافران ایرانی پذیرش خواهند شد.

سه روز پیش نیز سازمان هواپیمایی کشوری امارات تمام پروازهای این شرکت از تهران و سایر ایستگاه‌های پروازی به دبی و بالعکس را باطل کرد.

«هما» همراه با مسئولان وزارت امور خارجه در حال مذاکره و رایزنی با مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری امارات برای دریافت مجوز ویژه پرواز است و به محض دریافت مجوز از سازمان‌های متولی در امارات، پروازهای "هما" برای انتقال هموطنان به کشور انجام خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها