رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484660

هشدار عارف درباره لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها قبل از کنترل کرونا در ایران

ساعت 24-رئیس فراکسیون امید در پستی در فضای مجازی نوشت: باید ضمن درنظرگرفتن جو روانی جامعه از هرگونه پنهان کاری درباره بیماری کرونا پرهیز کرد.

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام خود نوشت: ویروس کرونا کماکان در دنیا در حال پیش روی است و متاسفانه تعداد قربانیان این ویروس روند صعودی را طی می کند. در کشور ما نیز تمهیدات نسبتا خوبی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است. ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران ،چند نکته را باید در این خصوص در نظر داشت:

۱- متاسفانه اعتماد عمومی مردم به حاکمیت به دلایل مختلف از جمله عدم صداقت و شفاف بودن با افکار عمومی خدشه دار شده است. باید ضمن درنظرگرفتن جو روانی جامعه از هرگونه پنهان کاری درباره بیماری کرونا پرهیز کرد. اطلاع رسانی به موقع، درست و شفاف و از یک منبع مشخص یکی از راه های جلب اعتماد عمومی است.

۲- پرهیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه که باعث ملتهب شدن جو روانی جامعه می شود.

۳- اخبار جسته و گریخته درباره لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنیده می شود. ضمن هشدار به احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از مسئولان و ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا می خواهم تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشود. از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بپرهیزد. امید است با همکاری همه از جمله مردم و مسئولان و کمک به یکدیگر و توفیقات الهی بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها