رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484662

اکران هزار طرح در شهر تهران برای مقابله با کرونا

ساعت 24-مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بیش از ۱۰۰۰ طرح در سازه های شهر تهران با پیام های بهداشتی و خود مراقبتی برای افزایش آگاهی مردم اکران شد.

div>
ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان این مطلب افزود: از روزی که این اتفاق افتاد با هماهنگی اداره کل سلامت شهر تهران پیام های آموزشی و اطلاع رسانی طراحی شد. این طرح ها به صورت گسترده در شهر تهران و به منظور افزایش آگاهی شهروندان و ضرورت خودمراقبتی در مقابل این ویرویس به اکران درآمد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه این اکران در بیش از ۱۰۰۰ سازه تجاری، فرهنگی و مناطق صورت گرفته است، ادامه داد: با الزام پوشش حداکثری و ۱۰۰ درصدی، تمام سازه های مناطق، تجاری و فرهنگی این سازمان برای اکران پیام های بهداشتی و خود مراقبتی کروناویروس اختصاص داده شد.

ضرغامی افزود: در کنار این اکران ها، تیزرهایی آماده و در تلویزیون های شهری به اکران درآمده است و سازمان زیباسازی به عنوان متولی اطلاع رسانی در شهر تهران از تمام ظرفیت های خود را برای آگاهی بخشی بهره خواهد برد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: امیدوارم شهروندان با بهره گیری از این اطلاعات و پیام های بهداشتی و خودمراقبتی از ابتلا به کروناویروس جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: هیچ زمانبندی‌ای برای پایان اکران معین نشده و تا زمانیکه نیاز باشد این پیام ها در شهر تهران به نمایش درخواهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها