رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484673

مرگ دو برادر نوازنده به دلیل ابتلا به کرونا

ساعت 24-مجید جمشیدی و محمد جمشیدی، دو برادری که نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی بودند، براثر ابتلا به کرونا درگذشتند.

علی پارسا، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ در این‌باره گفت: «مجید جمشیدی چند روز پیش با علائمی شبیه به بیماری آنفولانزا محل کارش را ترک کرد. مجید جمشیدی حتی نتوانست در مراسم خاکسپاری برادرش هم شرکت کند. جمشیدی در بیمارستان رازی بستری می‌شود اما دیروز دکترش او را از بیمارستان مرخص می‌کند. او هم به خانه‌اش در لنگرود می‌رود. اما باز هم شرایط تنفسی‌اش وخیم می‌شود و این بار در بیمارستان شهر لنگرود فوت می‌کند.»

وی ادامه داد: «مجید جمشیدی مدیر آموزشگاهی بود که من در آنجا تدریس می‌کردم. او آهنگساز موسیقی ایرانی و نوازنده سنتور بود.»

پارسا تاکید کرد: «برادر بزرگترش یعنی محمد جمشیدی هم از نوازندگان موسیقی ایرانی بود. محمد جمشیدی دارای مشکل ریوی بود و بیشتر از ۷۰ سال سن داشت. وقتی به دکتر مراجعه می‌کند بستری می‌شود و به فاصله‌ یک روز فوت می‌کند. او هم مبتلا به ویروس کرونا بود. در کمتر از پنج روز این دو برادر فوت کردند.»

این خواننده گفت: «در گیلان کسی از خانه بیرون نمی‌آید و بسیار از مردم خودشان رعایت می‌کنند. در این میان متاسفانه برخی از مردم رعایت نمی‌کنند و بدون هیچ احتیاطی در سطح شهر رفت و آمد می‌کنند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها