رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484683

شکست استقلال در کویر با درخشش دروازه‌بان گل‌گهر

ساعت 24-استقلال در دیداری که قدر موقعیت‌هایش را ندانست، مغلوب گل گهر سیرجان شد.

style="text-align:justify"> گل گهر سیرجان و استقلال از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر و در غیات تماشاگران به میدان رفتند که این بازی با یک گل به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید. این بازی بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۶۱ برای نساجی گل زد. همچنین سه دستیار مجید جلالی با کارت قرمز داور اخراج شد. با این نتیجه استقلال با ۳۶ امتیاز در رده سوم باقی ماند اما گل گهر با ۱۹ امتیاز به رتبه دوازدهم جدول رده بندی صعود کرد.

نیمه اول

بازی به صورت آرام از سوی هر دو تیم آغاز شد اما بعد از گذشت چند دقیقه، استقلالی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات خود را از جناحین آغاز کردند اما پیشتازی استقلال ادامه دار نبود و مجددا بازی به تعادل رسید. هر دو تیم تا دقیقه بیست نفوذهایی روی دروازه همدیگر داشتند که خطری در پی نداشت.

در دقیقه ۲۱، پاس عالی سید حسین حسینی از مقابل دروازه به میانه زمین گل گهر موجب خلق صدحمله برای استقلال شد و مهدی قائدی با عبور از بازیکن مقابل خود به دروازه رقیب رسید اما شوت او را بشاگردی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۹ ارسال بازیکنان گل گهر به روی دروازه به منشا رسید و ضربه سر او به سمت دروازه استقلال با برخورد به چشمی به کرنر رفت تا دروازه حسینی بسته بماند.

جدی‌ترین موقعیت استقلال در ۳۲ خلق شد که ضربه زمینی و آرام شاکری در موقعیت مساعد از داخل محوطه جریمه به راحتی توسط حسینی دفع شد.

در دقیقه ۳۷، برخورد توپ به دست پورعلی منجر به خطای هند در فاصله ۲۰ متری برای استقلال شد اما ضربه پای چپ میلیچ به بیرون از چارچوب دروازه رفت. در ادامه و در دقیقه ۴۰، ضربه سر عالی مطهری را بشاگردی با یک سوپر واکنش دور کرد و سپس شوت رضاوند را نیز مهار کرد.

نیمه دوم

استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ دروازه نساجی چندین بار تهدید شد. حرکت عالی قائدی در محوطه جریمه حریف منجر به موقعیت خطرناکی شد که راه به دروازه نیافت.

در دقیقه ۵۶، همکاری خوب میان غفوری و کریمی منجر به یک موقعیت خوب برای استقلال شد اما ارسال زمینی غفوری به داخل محوطه جریمه با واکنش مطمئن از بشاگردی همراه شد. دقایقی بعد مسعود ریگی در موقعیت تک به تک با بشاگردی قرار گرفت که ضربه او مناسب نبود و دروازه‌بان‌ گل گهر توپ را مهار کرد.

گل: بر خلاف جریان بازی، گل گهر سیرجان در دقیقه ۶۱ توانست دروازه حسینی را باز کند. ارسال کرنر با دخالت گادوین منشا و ضربه سر ابراهیمی همراه شد تا میزبان گل نخست خود را وارد دروازه استقلال کند.

ارسلان مطهری دقایقی بعد صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او از چند قدمی دروازه با اختلاف اندک به بیرون رفت تا دروازه تقریبا خالی بشاگردی بسته بماند.

در دقیقه ۶۷، واکنش عالی از حسینی در موقعیت تک به تک استقلال را در بازی نگه داشت و دروازه این تیم برای دومین بار باز نشد. یک دقیقه بعد بشاگردی در نقش ناجی ظاهر شد و ضربه کرنر آبی‌ها را با جایگیری خوب مهار کرد.

در دقیقه ۷۷، ضربه سر شیرجه‌ای ارسلان مطهری به داخل دروازه گل گهر با واکنشی دیدنی بشاگردی به کرنر رفت و تبدیل به گل نشد.

در نهایت تلاش‌های استقلال برای زدن گل تساوی راه به جایی نبرد و گل‌گهر با دفاع از تک گل خود توانست این دیدار را با برتری یک بر صفر به پایان برساند.

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، سیدعبدالله حسینی، رضا علیاری (مهران گلزاری ۸۵) ، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، بهنام برزای، سجاد آشوری (مهرداد بایرامی ۷۵)، گادوین منشا، یونس شاکری.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف (محمد بلبلی ۸۰)، روزبه چشمی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی (عارف غلامی ۸۹)، آرش رضاوند (فرشید اسماعیلی)، مهدی قائدی، ارسلان مطهری.

فولاد خوزستان یک – شاهین صفر

دیگر بازی همزمان امروز در اهواز میان تیم‌های فولاد و شاهین برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام تمام شد.

با این نتیجه فولاد خوزستان ۳۳ امتیازی و به تیم‌های صدرنشین نزدیک‌تر شد و در رده ششم قرار گرفت. شاهین شهرداری بوشهر هم بعد از چند نتیجه خوب، بالاخره ناکام ماند و در رده پانزدهم جدول جا خوش کرد.

فولاد در این دیدار تیم برتر میدان بود و از ابتدای بازی بارها دروازه شاهین بوشهر را تهدید کرد. حملات شاگردان نکونام در نیمه نخست ثمری نداشت اما در نیمه دوم و با ضربه دیدنی آیاندا پاتوسی فولاد به گل دست یافت و در نهایت پیروزی را جشن گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها