رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484702

پوتین: بدل ندارم

ساعت 24-ولادیمیر پوتین - رئیس‌جمهور روسیه - شایعاتی درباره داشتن «بدل» را رد کرد.

div>

به گزارش رویترز ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اذعان کرد که به او برای استفاده از یک بدل در جلسات عمومی - به دلایل امنیتی - پیشنهاد شده بود، اما او این پیشنهاد را رد کرده و هرگز از بدل استفاده نکرده است.

پوتین ۶۷ ساله بیش از دو دهه است که شخص اول و رهبر سیاسی روسیه است. به‌تازگی شایعاتی مبنی بر این‌که او از بدل استفاده می‌کند یا همیشه یک اسلحه کوچک به همراه دارد، شنیده شده است؛ اما او در مصاحبه‌ای با «خبرگزاری تاس» که روز پنجشنبه پخش شد، تمام این شایعات را بی‌پایه و اساس خواند و همچنین فهرستی از جست‌وجوهای اینترنتی انجام‌شده با نام خود را ارائه کرد که نشان می‌داد بعضی از آن‌ها عناوینی همچون «شواهد و مدارک بدل داشتن پوتین»" را دنبال کرده بودند.

پوتین پیش از اینکه بخواهد استفاده‌اش از یک نفر به عنوان بدل در جلسات عمومی را انکار کند، به این پرسش خبرنگار که «آیا شما واقعی هستید؟» پاسخ داد: «بله، من واقعی هستم!»

او همچنهین گفته از تلفن همراه (به صورت عادی و معمول) استفاده نمی‌کند، بلکه از یک تلفن همراه ویژه سیاستمداران استفاده می‌کند که می‌تواند با هر شماره‌ای در هر کجای جهان ارتباط برقرار کند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها