رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484710

آتش سوزی مهیب در قم؛ 4 نفر جان باختند

ساعت 24-مسئول آموزش و پژوهش اوژانس 115 قم گفت: آتش سوزی مجتمع مسکونی سحر در قم 4 فوتی و 39 مصدوم اننقالی به همراه داشت.

div role="main">
مسئول آموزش و پژوهش اوژانس 115 قم گفت: آتش سوزی مجتمع مسکونی سحر در قم 4 فوتی و 39 مصدوم اننقالی به همراه داشت.


سید محسن چاووشی عنوان کرد: آتش سوزی مجتمع مسکونی سحر واقع در خیابان انسجام قم، 4 فوتی و 39 مصدوم شدند که مصدومان با 20 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.
مسئول آموزش و پژوهش اوژانس 115 قم افزود: همچنین در این حادثه 28 نفر با مصدومیت سطحی و مسمومیت در محل حادثه توسط استقرار اتوبوس آمبولانس درمان سرپایی شدند و بهبود یافتند.
حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز درباره این حادثه بیان کرد: راس ساعت سه بامداد خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی 300 واحدی سحر واقع در خیابان محرابی انسجام به مرکز فرماندهی اعلام شد که بلافاصله خودروهای عملیاتی به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: 12 خودروی سنگین آتش نشانی و سه خودروی نردبان و دو خودروی آب‌ده و دو خودروی نجات به همراه واحدهای پشتیبانی از حوزه خدمات شهری و عوامل اورژانس و انتظامی نیز به محل اعزام شد.
کریمی عنوان کرد: متاسفانه طبقات منفی و پارکینگ مجتمع درگیر حریق شده و تیم های عملیاتی از 4 قسمت ورود پیدا کرده و حریق را اطفا کردند و حادثه کنترل شد، اما به علت انتشار دود در طبقات فوقانی تعداد بسیار زیادی از ساکنین محبوس شده بودند که با تلاش همکاران از طریق نردبان‌های بلند مرتبه بیش از 100 نفر رهاسازی شد.
وی خاطرنشان کرد:مصدومان توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند و تعدادی نیز در محل مداوا شدند، در حال حاضر نیز حریق به طور کامل اطفا شده و عوامل آتش نشانی مشغول لکه گیری هستند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: عوامل آتش نشانی و اورژانس هم‌اکنون در حال بررسی واحدهای مسکونی در جهت احصای آمار نهایی از تلفات و مصدومان احتمالی هستند.
ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها