رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488650

درخواست بایرن مونیخ از تِراِشتگن برای عدم تمدید قرارداد با بارسلونا

ساعت24-مدیران باشگاه بایرن مونیخ چشم به جذب دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا دارند و او را گزینه مناسبی برای جانشینی مانوئل نویر می‌بینند.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ به دنبال به خدمت گرفتن مارک آندره تِراِشتگن است، از این‌رو از او خواسته‌اند قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند و به نوعی او را جانشین مناسبی برای مانوئل نویر 33 ساله می‌دانند.

در حال حاضر مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ و نویر بر سر تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده و احتمال جدایی این دروازه‌بان ملی‌پوش از جمع باواریایی‌ها در پایان قرارداد فعلی‌اش که در پایان ماه ژوئن 2021 به اتمام می‌رسد، وجود دارد.

مشکل اصلی طرفین برسر تمدید قرارداد، مدت زمان قرارداد جدید است. نویر به دنبال قراردادی طولانی‌مدت‌ است، اما مدیران این باشگاه نمی‌خواهند روی سیاست‌ خود که تمدید قراردادهای کوتاه مدت با بازیکنان بالای 30 سال است، پا بگذارند و به نویر پیشنهاد تمدید یک ساله قراردادش را داده‌اند.

با این شرایط، قهرمان آلمان بهترین گزینه برای جانشینی نویر را مارک آندره تِراِشتگن 27 ساله می‌داند. این دروازه‌بان آلمانی که قرارداد کنونی‌اش با بارسا تا ژوئن 2022 اعتبار دارد، ترجیح می‌دهد در جمع کاتالان‌ها بماند، اما هنوز مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و تِراِشتگن خواهان دریافت دستمزد دو برابری است.

پیش از این نشریه انگلیسی «اکسپرس» مدعی شده بود باشگاه چلسی هم وضعیت مارک آندره تِراِشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا را زیرنظر دارد و امیدوار است بتواند در تابستان آینده او را جانشین کپا آریسابالاگا کند. این دروازه‌بان 27 ساله پیش از این همچنین مورد توجه باشگاه‌هایی همچون یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن قرار داشت.

باشگاه بایرن مونیخ اما همین حالا هم در پست دروازه‌بان وضعیت خوبی دارد و در پنجره نقل‌وانتقلات ژانویه اخیر موفق شد با الکساندر نوبل از شالکه برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق برسد و این دروازه‌بان 23 ساله از فصل آینده پیراهن سرخپوشان مونیخی را به تن خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها