رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488669

تقدیر توئیتری شمخانی از سپاه پاسداران /نماینده ولی فقیه: سپاه همچنان، در صف مقدم جبهه انقلاب خواهد درخشید

ساعت24-دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خلوص ایمان و قدرت سپاه ریشه در الگوگیری پاسداران از سیدالشهدا (علیه السلام) دارد.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توئیتر خود با تبریک روز پاسدار نوشت: «گذر زمان و آزمون‌های ⁧ سپاه ⁩ در مواجهه با بحران‌ها نشان داده که این نهاد الهی زیرساخت اصلی قدرت فزاینده انقلاب و نظام در مواجهه با بحران‌ها است. خلوص ایمان و قدرت سپاه ریشه در الگوگیری پاسداران از سیدالشهدا (علیه السلام) دارد.»

سپاه با قیام و جهاد پیوسته در صف مقدم جبهه انقلاب خواهد درخشید

همچنین حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بمناسبت سوم شعبان المعظم میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان المعظم، فرخنده میلاد نورانی سید جوانان بهشتی، سالار آزادگان جهان و بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که با تدبیر و آینده نگری معجزگون حضرت امام خمینی(ره) "روز پاسدار" نام گرفته است را به ملت حسینی ایران به ویژه پاسداران شجاع و مخلص انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در این هنگامه شورانگیز و روح افزا که عالم هستی از نورانیت فوق عرشی مولود این روز شریف بر خود می‌بالد ، خدای بزرگ را شاکریم که ما را متنعم به نعمت پاسداری از انقلابی کرده است که با درس آموزی و الهام از فرهنگ حسینی و روحیه عاشورایی، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) گردید و با استقرار نظام ولایی، غدیر را عینیت بخشید و به فضل الهی می رود تا با تحقق تمدن نوین اسلامی زمینه ساز نهضت ظهور و درک ولایت عظمی شود.

بی شک در این صراط مقدس، الگوی پاسداران انقلاب مولود سوم شعبان، حسین بن علی (ع) و ۷۲ یار صدیق و فداکارش است که برای پاسداری غیر محافظه‌کارانه و پیش‌برنده نهضت محمدی و مکتب علوی، تمامی هستی خود را با اخلاص و قربت الی الله تقدیم حیات اسلام عزیز کردند.

پاسداران سنگر نشین انقلاب در فصل نوین از رسالت تاریخی خود با تأسی به بیانیه گام دوم انقلاب و اندیشیدن به جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی الگو، با پیشران عقل، حکمت، هدایت و معنویت، خودسازی و ساخت سپاه و تولید قدرت معنوی به مثابه گوهر اصلی، اراده کرده‌اند با اقتدا به سردار بی سر و علمدار بی دست کربلای حسینی، به پیشرفت صدها برابری این نهاد انقلابی، مردمی و ولایت‌مدار بپردازند و سه گانه خودسازی، نهاد سازی و جامعه پردازی را سرلوحه نقش‌های خود در پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب قرار دهند.

به حول و قوه الهی و در پرتو منویات و رهنمودهای حکیمانه و نورانی مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پاسداری از انقلاب و حرکت و ظرفیت‌سازی برای این نقش آفرینی های سترگ باشکوه‌تر و مقتدرتر از گذشته تداوم خواهد یافت و سپاه همچنان با قیام و جهاد پیوسته، در صف مقدم جبهه انقلاب خواهد درخشید و دعای خیر امام امت و مردم مومن و خداجوی؛ استقامت فکری و بینشی لَم یَرتابُو و استقامت عملی و جاهدوا باموالهم و بانفسهم پاسداران فدایی مکتب و خادم ملت را یاری می بخشد.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها