رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488699

دستگیری عامل انتشار فراخوان واگذاری داروی کرونا

ساعت24-معاون اجتماعی پلیس فتا خبر از دستگیری عامل انتشار فراخوان کشف و ثبت نام واگذاری داروی درمان قطعی کرونا داد.

سرهنگ رامین پاشایی گفت: این فرد با طرح ادعای دروغین و تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی، مدعی کشف داروی درمان قطعی کرونا ویروس بود و با اعلام حساب کاربری خود در پیام رسان واتساپ از کاربران که تشخیص کرونای آنان توسط مراکز بهداشتی و درمانی مثبت اعلام شده بود می خواست با ارسال مدارک پزشکی در سایت اعلامی، برای دریافت دارو ثبت نام کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا به استعلامات اخذ شده از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر رد و تکذیب ادعای مطروحه اشاره و بیان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده استحفاظی ویژه غرب استان تهران شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضائی، طی عملیات ضربتی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از مواجهه با ادله جرم به بزه انتسابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به هموطنان گرامی توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب این گونه تبلیغات بی پایه و اساس را در فضای مجازی نخورند و ضمن رعایت توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه مسئولان مربوطه و پرهیز از رفت و آمدهای ضروری در سطح معابر و اماکن عمومی به هیچ عنوان به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق را صرفا از رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دنبال کنند.

بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاشایی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده و گزارش موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی با مراجعه به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybrpolice.ir بخش مرکز امداد و فوریتهای سایبری می توانند با پلیس فتا در ارتباط باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها