رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488706

چه کسانی یارانه حمایت معیشتی فروردین را دریافت میکنند؟

ساعت24-کسانی در فروردین ماه بسته معیشتی دریافت می کنند که در لیست مشمولین اسفند ماه قرار داشتند.

مشمولین دریافت یارانه معیشتی در نخستین مرحله واریز سال ۹۹ تنها افرادی هستند که در لیست اسفند ماه دریافت حمایت معیشتی بوده اند.

میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی خانوار در این باره گفت: کسانی که در اسفند یارانه معیشتی دریافت کرده اند به هیچ وجه حذف نخواهند شد و بالطبع به این کس دیگری هم اضافه نخواهد شد.

وی درباره تاریخ واریز یارانه معیشتی نیز افزود: تاریخ واریز کمک حمایت معیشتی در فروردین ماه توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص خواهد شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرفا مسئول شناسایی مشمولین است و امورات مرتبط با واریز توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی بیان کرد: افرادی که سابق بر این اعتراض کرده بودند و در لیست مشمولان قرار نگرفته بودند و نیز افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت حمایت معیشتی هستند در خرداد ماه ۹۹ یکبار دیگر بررسی و وسع سنجی می‌شوند اگر مشمول شوند، به لیست اضافه می‌شوند.

میرزایی خاطر نشان کرد: آزمون وسع در خرداد ماه ۹۹ برای مشمولین و متقاضیان جدید اجرا می‌شود و لیست مشمولین یکبار دیگر بروزرسانی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها