رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488721

باشگاه استقلال از داور عصرجدید شکایت میکند

ساعت 24- باشگاه استقلال به داور مسابقه عصر جدید فرصت داد تا رسما به دلیل اظهاراتش عذرخواهی کند.

یکی از برنامه های پربیننده تلویزیون در تعطیلات نوروز، مسابقه استعداد یابی عصر جدید است. در این برنامه جای فوتبال هم چندان خالی نیست و بعضا افراد مستعدی برای نمایش توانایی های فوتبالی خود به آن وارد می شوند. اما حاشیه های مرتبط با فوتبال در این برنامه محدود به شرکت کننده ها نبوده است. چند شب پیش دانش فوتبالی برخی داوران این مسابقه به چالش کشیده شد و اتفاقی در خلال آن افتاد که ناراحتی هواداران استقلال را به دنبال داشت. آریا عظیمی نژاد، نوازنده مطرح کشور که به واسطه تخصص خود در موسیقی روی صندلی قضاوت برنامه عصر جدید نشسته، اطلاعات چندانی از فوتبال ندارد و به همین دلیل احسان علیخانی مشغول شوخی با وی بود. در این لحظه عظیمی نژاد یه دلیل سخت بودن اسم آندره آ استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال، نام او را پرسید و گفت که برایش شبیه یک نام ماقبل تاریخی است.

این مسئله به سرعت موجب دلخوری استقلالی ها شد و واکنش تندی از سوی هواداران و حتی بازیکنان حال حاضر این تیم به همراه داشت. عظیمی نژاد پس از این، یک استوری در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرد و عذرخواهی کرد اما بار دیگر تاکید کرد که واقعا از نظرش این نام شبیه به نام های تاریخی است.

همین موضوع ناراحتی استقلالی ها را ادامه داده و حالا خبر می رسد باشگاه استقلال به دستور احمد سعادتمند - که از سوی اسماعیل خلیل زاده امور باشگاه را در اختیار دارد - رسما به این داور برنامه عصر جدید ۴۸ ساعت فرصت داده تا از هواداران این تیم عذرخواهی کند. باشگاه استقلال در نظر دارد به دلیل آنچه جریحه دار شدن احساسات میلیون ها هوادار این تیم قلمداد می شود، در صورت عدم عذرخواهی مجدد و کامل این شخص، از طریق مجاری قضایی از وی شکایت کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها