رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488746

جلوگیری از تردد در جنگل ها و مراتع در روز طبیعت

ساعت24-فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به تشدید اقدامات حفاظت از منابع طبیعی و ملی در تعطیلات نوروزی، اعلام کرد: از تردد بی مورد به جنگل ها و مراتع در روز طبیعت جداً جلوگیری خواهد شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عباس نژاد با قدردانی از همه کسانی که درعرصه بهداشت و درمان کشور و در طرح ملی مقابله با ویروس کرونا مجاهدانه تلاش می کنند و با آرزوی سلامتی برای بیماران مبتلا به کرونا ویروس، اظهار کرد: مقابله با جرایم مرتبط با سازمان جنگل ها از مهم ترین ماموریت های یگان حفاظت منابع طبیعی است.

وی افزود: همه ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، پدیده شوم زمین خواری نیز افزایش می یابد که در این راستا پلیس پیشگیری و یگان های حفاظت از جنگل ها و مراتع در سراسر کشور با پایش مستمر، کنترل، نظارت، پیگیری و ایجاد هم افزایی اطلاعاتی بین سایر یگان های حفاظت، آمادگی خود را به بالاترین سطح افزایش داده تا به پشتوانه قانون و احکام قضائی با متخلفان قاطعانه برخورد می کند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به متفاوت بودن تردد در محیط های جنگلی و عرصه های طبیعی کشور نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم در جامعه و شیوع ویروس کرونا، اقدامات یگان حفاظت از جنگل ها نیز دو برابر شده و همکاران ما در تمامی یگان های حفاظت خصوصا شمال کشور ماموریت دارند همزمان با انجام ماموریت های محوله در راستای کمک به حفظ سلامت عمومی جامعه از تردد های بی مورد به جنگل ها و مراتع که با هدف تفریح و سرگرمی انجام می شود خصوصا در ایام باقی مانده از تعطیلات نوروز و نیز روز طبیعت، به طور قاطع ممانعت کنند.

وی تصریح کرد: همچنان که در طول سال همه دستگاه ها و مردم در حفظ و حراست از منابع طبیعی با یگان های حفاظت همکاری می کنند، انتظار داریم شهروندان عزیز تا رفع کامل ویروس کرونا از هر گونه تجمع انسانی در محیط های اشاره شده خودداری و با خادمان خود در پلیس پیشگیری همکاری کنند.

سرهنگ عباس نژاد در پایان گفت: شماره ۱۵۰۴ به صورت شبانه روزی در سراسر کشور آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در حوزه منابع طبیعی می باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها