رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488761

مدافع یوونتوس جانشین استونز در سیتی

ساعت24-پپ گواردیولا قصد دارد لئوناردو بونوچی را به عنوان جانشینی برای جان استونز به خدمت بگیرد.

به نقل از دیلی استار، جان استونز مدافع ملی پوش تیم منچسترسیتی که به واسطه عملکرد نه چندان خوب در این تیم، جایگاه خود را در تیم ملی کشورش را نیز از دست داده است، در آستانه جدایی از جمع سیتیزن ها است.

هنگامی که سیتی با پرداخت ۴۸ میلیون پوند به اورتون در سال ۲۰۱۶ او را به عنوان یکی از امیدوار کننده ترین مدافعان جوان در کشور به خدمت گرفت ، همه از ظهور یک ستاره در خط دفاع سیتی و انگلیس خوشحال بودند ولی او نتوانست از پتانسیل های خود بهره ببرد.

این بازیکن ۲۵ ساله در این فصل فقط ۱۰ بازی از ۲۷ بازی لیگ برتر را از ابتدا در ترکیب تیمش آغاز کرده است و سرمربی تیم یعنی پپ گواردیولا ، فرناندینیو را که در پست هافبک است را به عنوان مدافع به استونز ترجیح می دهد.

به نظر می رسد که روزهای استونز در سیتی به خط پایان نزدیک شده است، به طوری که گواردیولا قرار است در تابستان برای لئوناردو بونوچی اقدام کند. این بازیکن ملی پوش ایتالیایی ۳۲ ساله تجربه بسیار خوبی را به دفاع می دهد که در این فصل بدون لاپورت روزهای سختی داشته است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی برای دو سال از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شده است و باید ۳۰ میلیون یورو جریمه نیز بپردازد. پس از این اتفاق باشگاه انگلیسی اعلام کرد که درخواست فرجام خواهد کرد و تمام تلاش خود را می‌کند که محرومیت به حداقل برسد و تنها برای یک فصل نتواند در این رقابت‌ها بازی کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها