رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488762

ادامه لیگ فرانسه همچنان در ابهام

ساعت24-رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تاکید کرد که هنوز به هیچ تاریخی برای ادامه فصل نرسیده اند و معلوم نیست که این رقابت ها در چه تاریخی هم به پایان خواهد رسید.

به نقل از اسپورت، فرانسه یکی از کشورهای بزرگ اروپایی است که ویروس کرونا در آن شیوع پیدا کرده است و شمار مبتلایان روز به روز در حال افزایش است.

رقابت های لیگ فرانسه هم مانند دیگر لیگ های معتبر اروپایی تعطیل شده است و هیچ فعالیت ورزشی در این کشور برگزار نمی شود.

نویل لوگرایت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره ادامه لیگ گفت: بار دیگر تاکید می کنم که هیچگونه زمان و تاریخی برای ادامه لیگ مشخص نشده است. تنها در صورتی می‌توانیم لیگ را ادامه دهیم که دولت چراغ سبز بدهد. فعلا هیچ چیزی مشخص نیست و همه آنچه که گفته می شود تنها یک گمانه زنی است که ما آن را تایید نمی کنیم.

او ادامه داد: ما امیدوار هستیم که هر چه سریعتر این شرایط تمام شود و لیگ برگزار شود اما فعلا چیزی مشخص نیست. بعضی می گویند که لیگ ۱۵ می از سر گرفته می شود و بعضی هم ۱۵ ژوئن را اعلام می کنند و بعضی هم از تعطیلی لیگ می گویند که همه اینها واقعی نیست. باید نسبت به آنچه که می گوییم آگاه باشیم. هدف این است که لیگ هر چه سریعتر ادامه پیدا کند بدون آنکه سلامت کسی به خطر افتد.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره پایان قرارداد بازیکنان در ماه ژوئن گفت: فیفا و یوفا و ما حاضر هستیم که این تاریخ را تغییر دهیم و به تعویق اندازیم. فکر می کنم که نماینده بازیکنان هم مشکلی با این موضوع نداشته باشد. همراهی و همکاری در فوتبال وجود دارد. آنچه که الان مشخص است این است که پایان لیگ قطعا در ۳۰ ژوئن غیر ممکن است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها