رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488763

بهبودی فلاینی بعد از ابتلا به کرونا

ساعت24-بازیکن سابق اورتون و منچستریونایتد اعلام کرد توانسته است بهبودی خود را بعد از ابتلا به کرونا به دست بیاورد.

به نقل از تیتان، مروان فلاینی هافبک بلژیکی و ۳۲ ساله که سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد، پس از ۶ سال حضور در منچستریونایتد به سوپر لیگ چین پیوست و یکی از بازیکنانی بود که تست کرونای او مثبت اعلام شد تا باعث نگرانی هواداران خود شود.

این بازیکن اکنون با انتشار پیامی اعلام کرد سلامتی خود را به دست آورده است و می تواند به زودی در تمرینات تیم شرکت کند. او در پیام خود نوشت: بابت همه پیامهای شما از همه متشکرم من هنوز در بیمارستان هستم اما هر روز قوی تر می شوم و فکر می‌کنم با ادامه این روند بتوانم به زودی از بیمارستان مرخص شوم.

او اولین بازیکن از سوپرلیگ چین بود که به کرونا مبتلا شد ولی به زودی توانست سلامت خود را به دست بیاورد.

فلاینی ۱۰ سال در لیگ برتر بازی کرد و اغلب در ترکیب اصلی برای اورتون و شیاطین سرخ به میدان می رفت.

وی در سال ۲۰۱۳ با هزینه ۲۷.۵ میلیون پوند همراه دیوید مویس به اولدترافورد رفت - اما در نهایت نتوانست شرایط خوبی در یونایتد داشته باشد. با این حال او توانست در شاندونگ بازی های خوبی ارائه دهد. در واقع ، او در تیم جدید خود در ۳۴ بازی ۱۳ بار موفق به گلزنی شده است ، علی رغم این که در خط میانی بازی می کند.

در حالی که کرونا در کشور چین کاهش یافته است و در سایر کشورهای جهان سیر صعودی به خود گرفته، خیلی از بازیکنان و مربی‌ها که در چین فعالیت می کردند ترجیح می دهند به این کشور برگردند و بعد از ۱۴ روز قرنطینه کار خود را از سر گیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها